Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Spotřební chování (KOD / KSCHO)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / KSCHO - Spotřební chování, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Témata k samostudiu:1. Spotřební chování a marketing2. Proces nákupního rozhodování a ponákupního chování3. Racionalita a iracionalita ve spotřebním chování, angažování spotřebitele4. Marketingový výzkum v oblasti spotřebního chování ? kvalitativní výzkum5. Marketingový výzkum v oblasti spotřebního chování ? kvantitativní výzkum6. Geodemografie a spotřební chování7. Sociální vlivy na spotřební chování8. Domácnosti a rodiny9. Sebepojetí a životní styl10. Vnímání11. Učení se a postoje12. Emoce, archetypy13. Segmentace, spotřební chování a marketingový mix14. Dynamika spotřebitelských trhůKonzultace budou věnovány tématům ke studiu následovně:1. konzultace - témata 1 až 32. konzultace - témata 4 až 73. konzultace - témata 8 až 114. konzultace - témata 12 až 14

Získané způsobilosti

Studenti znají teorii spotřebního chování, trendy a používané výzkumné metody, jsou schopni efektivně provádět marketingovou segmentaci.

Literatura

Vojtko, V. Marketingový výzkum v kognitivních mapách. Zeleneč: Profess Conculting, 2008. Schiffman, L.G., Kanuk, L.L. Nákupní chování. Brno: Computer Press, 2004. Evans, M., Jamal, A., Foxall, G. Consumer Behaviour. Chichester: John Wiley & Sons Ltd., 2006. Koudelka, J. Spotřební chování a marketing. Praha: Grada Publishing, 1997. Vojtko, V., Mildeová, S. Dynamika trhu. Praha: Profess Consulting, 2007. Ariely, D. Jak drahé je zdarma: proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí: iracionální faktory v ekonomice i v životě?. Praha, 2009. Cialdini, R. Zbraně vlivu: Manipulativní techniky a jak se jim bránit. 2012.

Požadavky

Požadavky k zápočtu:A) Týmové práce:1. Domácí úkoly a případové studie - budou zadávány v moodle během semestru, tým si může vybrat jednu práci, kterou nemusí odevzdat, 2. Semestrální práce na téma Spotřebitelský výzkum - návrh a realizace spotřebitelského výzkumu (mimo dotazníkového šetření), témata na prvním seminářiB) Písemný zápočtový test (online v moodle) - minimálně 50% úspěšnostKe každému tématu jsou doplněny potřebné informační zdroje pro studium, které musí student adekvátním způsobem zvládnout.Aktuální informace k předmětu budou k dispozici v moodle. Proto jej prosím průběžně sledujte. Jakékoliv dotazy či problémy je vhodné co nejdříve konzultovat s vyučujícím, který může výše uvedená pravidla upřesnit či doplnit. Musí k tomu ovšem být vážné důvody.

Garant

Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.

Vyučující

Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.