Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KOD / KZMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / KZMA - Marketing, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přednášky:1 - Úvod, základní terminologie, vznik, vývoj, podstata;2 - Marketingové prostředí;3 - spotřebitelské a průmyslové trhy, nabídka, poptávka;4 - marketingové prostředí;5 - segmentace trhu;6 - konkurence;7 - marketingový informační systém, marketingový výzkum;8 - nástroje marketingu, produkt: služby;9 - produkt: výrobky, životní cyklus výrobku;10 - cena produktu;11 - distribuce produktu;12 - podpora produktu;marketingové řízení, marketingové strategie, plánování;13 - mezinárodní marketing.Cvičení:1 - Význam marketingu, zadání semestrální práce;2 - Základní pojmy v marketingu;3 - Baťa - systém řízení firmy;4 - Marketing - Tomáš Baťa;5 - Podnik řízený zákazníkem;6 - Použití marketingu v praxi;7 - Analýza marketingového prostředí;8 - Analýza spotřebitele, segmentace trhu;9 - Získávání informací pro marketingová rozhodnutí;10 - Tvorba produktu;11 - Tvorba ceny produktu;12 - Tvorba umístění (distribuční cesty) produktu;13 - Tvorba podpory produktu, životní cyklus produktu - sumarizace a charakter změn.

Získané způsobilosti

Studenti rozumí základní terminologii a principům marketingového přístupu k trhu. Jsou schopni s marketingem ve firmě/organizaci pracovat.

Literatura

nullBoučková a kol.:. Marketing, C. H. Beck, 2003. KOTLER, P. Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha, 2003. BEARDEN, W. O. Marketing: principles & perspectives. Chicago, 1995. WHITELEY, R.C. Podnik řízený zákazníkem. Praha, 1991. ISBN 80-85605-69-4.KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. Prentice Hall, 2000. McCARTHY, E.J., PEREAULT, W.D. Základy marketingu. Praha, 1995. KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů. ERDÉLY, E. Baťa - Švec, který dobyl svět. Praha, 1990. BENET, P. D. Marketing. New York, 1988. BÁRTA, V., BÁRTOVÁ, H. Marketingový výzkum trhu. Praha, 1991. Horáková, H. Strategický marketing. Praha, 2003. ISBN ISBN 80-247-0447-.BAŤA, J.T., SINCLAIROVÁ, S. Tomáš Baťa-Švec pro celý svět. HLAVÁČ, M. Tvůrci českého zázraku. Praha, 2000.

Požadavky

Požadavky k zápočtu:docházka na semináře dle studijního řádu a vypracování semestrální práce.Požadavky ke zkoušce:písemný test (18 - 20 otázek, 60% úspěšnost, nad 92% úspěšnost je hodnocen test výbornou, student v tomto případě nekoná ústní zkoušku) - doba trvání 25-30 min. podle obtížnosti; ústní zkouška.

Garant

Ing. Marie Švarcová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Marie Švarcová, Ph.D.