Předmět Marketing v cestovním ruchu (KOD / MACR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / MACR - Marketing v cestovním ruchu, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Prezenční studium:1. Trh cestovního ruchu2. Specifika marketingu cestovního ruchu3. Marketingový mix I. - product, package, price4. Marketingový mix II. - promotion, place, people, programming, partnership, process5. Marketingové plánování - proces marketingového plánování, marketingové analýzy6. Segmentace trhu7. Pozicionovaní8. Marketingový výzkum9. Poptávka v cestovním ruchu10. Segmentace poptávky11. Aplikace marketingového výzkumu s cílem vyhodnocení poptávkyKombinované studium:Konzultace:1. Trh cestovního ruchu2. Specifika marketingu cestovního ruchu3. Marketingový mix I. - product, package, price4. Marketingový mix II. - promotion, place, people, programming, partnership, process5. Marketingové plánování - proces marketingového plánování, marketingové analýzy6. Segmentace trhu7. Pozicionovaní8. Marketingový výzkum9. Poptávka v cestovním ruchu10. Segmentace poptávky11. Aplikace marketingového výzkumu s cílem vyhodnocení poptávky
Literatura
Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. Morrison, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, 1995. Jakubíková, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2010. http://moodle.ef.jcu.cz/course/category.php?id=3Foret, M., Foretová, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. Kesner, L. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada Publishing, 2005. Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003. Morgan, M. Marketing for leisure and tourism. London: Prentice Hall., 1996. Holloway, J.Ch., Robinson, Ch. Marketing for tourism. Third Edition. Harlow: Longman, 1998. Kotler, P. Marketing management. 10.rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. Payne, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. Beránek, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: magConsulting, 2004. Horáková, H. Strategický marketing. Praha, 2003. ISBN ISBN 80-247-0447-.Knight, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing, 2007. Kotler, P., Bowen, J. T., Makens, J. C. Marketing for Hospitality and tourism. 2006.
Požadavky
Prezenční studium:Požadavky k zápočtu:Projekt, aktivitaKombinované studium:Požadavky k zápočtu:Projekt, aktivita
Garant
prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.
Vyučující
prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.Ing. Petr Štumpfprof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.Ing. Petr Štumpf