Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management a marketing cestovního ruchu (KOD / MMCR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / MMCR - Management a marketing cestovního ruchu, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Témata:Systém managementu v cestovním ruchu. Destinační a produktový management. Specifika udržitelného cestovního ruchu v základních pilířích managementu v CR. Objektivní posouzení CR jako průmyslu. Institucionální zabezpečení a spolupráce PPP v managementu CR na globální, mezinárodní, regionální a lokální úrovni. Marketing jako společenský a manažerský proces, jehož výsledkem je spotřeba produktu cestovního ruchu jednotlivci a skupinami na straně poptávky a uspokojení podnikatelských a společenských zájmů na straně nabídky. Management cestovního ruchu v marketingovém prostředí. Specifika managementu v jednotlivých prvcích (složkách) makro a mikroprostředí cestovního ruchu.

Získané způsobilosti

Student se orientuje v hlavních tématech kurzu.

Literatura

Hesková, M. a kol. Cestovní ruch. Praha: fortuna, 2011. Novacká, Ľ. Cestovný ruch a Európská únia. Bratislava: Sprint dva, 2010. ISBN 978-80-89393-26-8.Reid, R.D., Bojnic, D.C. Hospitality marketing management. John W. and Sons, N.Y, 2001. ISBN 0-471-35462-7.Kotler, P., Bowen, J. T., Malena, J. C. Marketing for Hospitality and Tourism. Prentice Hall, 2009. ISBN 0 978-0-13504559-.Horner, S., Swarbrooke, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2006. Gúčik, M., Šípková, I. Globalizácia a integrácia v cestovnom ruchu. Banská Bystrica: Slovak-Swiss Tourism, 2004. Jakubíková, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2010. Horáková, H. Strategický marketing. Praha, 2003. ISBN ISBN 80-247-0447-.Doswell, R. Tourism, how effective management makes the diference. Butterworth Heinemann, U.K., 2002. ISBN 0750622725.Goeldner, C. R., Ritchie, J. R. B. Tourism: Principles, Practices, Philosophies. Wiley, 2009. ISBN 978-0-470-08459-5.

Požadavky

Požadavky ke zkoušce:Seminární práce

Garant

prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.

Vyučující

prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.