Předmět Marketingové nástroje v obchodě (KOD / MNO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / MNO - Marketingové nástroje v obchodě, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Témata seminářů: Produkt ? rozhodování obchodníka spojená s produktem, různá pojetí produktu (položka, sortiment, virtuální produkt), značka a její význam, obal. Cena - rozhodování obchodníka v souvislosti s cenou, cenovou politikou (dlouhodobě nízká cena produktu, akční ceny apod.). Distribuce - distribuční kanály, rozhodování o umístění jednotky. Podpora produktu (promotion) - rozhodování obchodníka o formách podpory produktu, aplikace vybraných nástrojů v obchodě. Internet - internet jako komunikační médium, distribuční kanál, poskytovatel jedinečných produktů, ukazatel ceny.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni realizovat marketingový mix v oblasti obchodu, tj. jak ve velkoobchodní, tak i maloobchodní činnosti a mohou zaujmout kvalifikované stanovisko v praxi.
Požadavky
Požadavky k zápočtu:docházka na semináře dle studijního řádu a vypracování případové studie (60 % úspěšnosti).
Garant
Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Marie Švarcová, Ph.D.