Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové nástroje v obchodě (KOD / MNO)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / MNO - Marketingové nástroje v obchodě, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Témata seminářů: Produkt ? rozhodování obchodníka spojená s produktem, různá pojetí produktu (položka, sortiment, virtuální produkt), značka a její význam, obal. Cena - rozhodování obchodníka v souvislosti s cenou, cenovou politikou (dlouhodobě nízká cena produktu, akční ceny apod.). Distribuce - distribuční kanály, rozhodování o umístění jednotky. Podpora produktu (promotion) - rozhodování obchodníka o formách podpory produktu, aplikace vybraných nástrojů v obchodě. Internet - internet jako komunikační médium, distribuční kanál, poskytovatel jedinečných produktů, ukazatel ceny.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni realizovat marketingový mix v oblasti obchodu, tj. jak ve velkoobchodní, tak i maloobchodní činnosti a mohou zaujmout kvalifikované stanovisko v praxi.

Požadavky

Požadavky k zápočtu:docházka na semináře dle studijního řádu a vypracování případové studie (60 % úspěšnosti).

Garant

Ing. Marie Švarcová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Marie Švarcová, Ph.D.