Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Destination Management and Marketing (KOD / ODMM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / ODMM - Destination Management and Marketing, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Prezenční studium:Přednášky, cvičení:1. Úvod do problematiky destinačního managementu - vymezení základních pojmů.2. Destinační strategie.3. Organizace destinačního managamentu - úvod.4. Organizace destinačního managamentu - systém fungování v ČR a v zahraničí.5. Základní principy řízení destinace.6. Marketing destinace - základní charakteristika a specifika.7. Marketingová koncepce destinace.8. Marketingová analýza - základ úspěšné destinační strategie.9. Benefity a konkurenční výhody destinace, STP, marketingová strategie.10. Marketingový mix destinace - 4P. Image a branding destinace.11. Další složky rozšířeného marketingového mixu destinace.12. Marketingový plán a kontrola.Kombinované studium:Konzultace:1. Úvod do problematiky destinačního managementu - vymezení základních pojmů2. Organizace destinačního managamentu (DMO) - vývoj, aktivity, struktura, financování, kooperace v destinaci, valorizace destinace3. Marketingová koncepce destinace, marketingová analýza, benefity a konkurenční výhody, STP, marketingová strategie4. Marketingový mix destinace, image a branding destinace, realizační plán, marketingová kontrola

Literatura

Kiráľová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003. Palatková, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada Publishung, 2006. PALATKOVÁ, M. Destinační management a vytváření produktů v cestovním ruchu. Praha: MMR, 2007. HOLEŠINSKÁ, A. Destinační management aneb jak řídit turistickou destinaci. Brno: ESF MU, 2007. BIEGER, T. Management von Destinationen. München: Oldenbourg, 2008. MORRISON, A., M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1995. www.czechtourism.cz. www.mmr.cz. www.unwto.org.

Požadavky

Prezenční studium:Požadavky k zápočtu:A) aktivní účast na seminářích (max. 1 absence)B) prezentace a odevzdání semestrální práceC) min. 60% úspěšnost při zápočtovém testuKombinované studium:A) odevzdání seminární práceB) 60% úspěšnost při psaní zápočtového testu

Garant

prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.

Vyučující

prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.Ing. Petr ŠtumpfIng. Petr Štumpf