Předmět Případové studie z marketingu (KOD / PSM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / PSM - Případové studie z marketingu, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Cvičení:1 - úvod,2 - Řešení vzorových případových studií, simulace situací3 - Řešení situace ve vybrané výrobní firmě, založené na konkrétních získaných informací4 - Řešení situace ve vybraném podniku poskytující služby, založené na konkrétních informacích, získané pro danou problematiku
Získané způsobilosti
Studenti rozumí základním marketingovým praktikám používané v praxi.
Literatura
BUREŠ, I. Poziční strategie v marketing: jak profitovat z tržních nik. Praha, 1998. ISBN 80-85943-65-4.SKOŘEPA, L. Případové studie z marketingu. České Budějovice, 2000. ISBN 80-7040-461-2.KIM, WCH. MAUBORGNE, R. Strategie modrého oceánu. Praha, 2006. ISBN 80-7261-128-3.
Požadavky
Požadavky k zápočtu:docházka na semináře dle studijního řádu a vypracování případové studiePožadavky ke zkoušce:
Garant
Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Marie Švarcová, Ph.D.