Předmět Marketing Research (KOD / YMR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / YMR - Marketing Research, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Získané způsobilosti
The course will enable students to:1. Gain the general knowledge of the importance of marketing research in business decision making.2. Acquire the knowledge and skills needed for marketing research application in practice.
Literatura
http://bookboon.com/en/introduction-to-research-methods-ebookhttp://bookboon.com/en/marketing-research-an-introduction-ebookMcDaniel, C. D., & Gates, R. H. (2006). Marketing research essentials (5th ed). Hoboken, N.J: John Wiley. Hague, P. N., Hague, N., & Morgan, C.-A. (2004). Market research in practice: a guide to the basics. London?; Sterling, VA: Kogan Page. Crawford, I. M. (1997). Marketing research and information systems. Rome: Food and Agriculture Organization of the United Nations.
Garant
Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Vyučující
Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.