Předmět Marketing (KOD / YZMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOD / YZMA - Marketing, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Získané způsobilosti
Studenti rozumí základní terminologii a principům marketingového přístupu k trhu. Jsou schopni s marketingem ve firmě/organizaci pracovat.
Literatura
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. Prentice Hall, 2000. Kotler, P., Bowen J.T., Makens J.C. Marketing for Hospitality and tourism. Boston. McDaniel, C. D. Marketing research : international student version. Singapore : John Wiley & Sons.
Vyučující
Ing. Petr ŠtumpfIng. Petr Štumpf