Předmět SZZ Management a marketing (KŘE / BZMME)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KŘE / BZMME - SZZ Management a marketing, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Podstata managementu2. Plánování3. Strategické řízení4. Organizování5. Vedení lidí a řízení lidských zdrojů6. Motivace7. Rozhodování8. Manažerská komunikace9. Podniková kultura10. Kontrolování11. Marketingový a manažerský informační systém12. Podstata marketingu13. Proces marketingového řízení14. Marketingový výzkum15. Segmentace trhu16. Trhy spotřebitelů a organizací17. Konkurence18. Produkt19. Cena produktu20. Distribuce (místo) produktu21. Promotion (propagace) produktu22. Mezinárodní marketing23. Podnik a podnikání24. Založení podniku25. Majetková a kapitálová výstavba podniku26. Výnosy, náklady, výsledek hospodaření27. Ceny28. Zásobování29. Výrobní činnost podniku30. Investiční činnost podniku31. Sanace, zánik a převzetí podniku
Získané způsobilosti
Student zná základní pojmy, teoretické principy a metody používané v oblasti ekonomiky podniku, managementu a marketingu. Získané teoretické znalosti je schopen v praxi.
Literatura
DONNELLY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M. Management. Praha, 2007. ISBN 80-7169-422-3.ROBBINS, S.P., COULTER, M. Management. Upper Saddle River : Pearson Prentice Hall, 2009. ISBN 978-0-13-209071-1.VEBER, J. a kol. Management. Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2009, 734 s. 2009. ISBN 978-80-7261-200-0.SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. Praha, 2011. ISBN 978-80-247-3494-1.KOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management. Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.ROLÍNEK, L. a kol. Teorie a praxe managementu. České Budějovice, 2003. ISBN 80-7040-613-5.
Požadavky
Student musí prokázat znalost uceleného přehledu základních pojmů a principů ekonomiky podniku, managementu, marktetingu, reagovat na konkrétní dotazy a základní teoretické poznatky aplikovat na příkladech z praxe.