Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět SZZ Podnikání v regionu (KŘE / BZPR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KŘE / BZPR - SZZ Podnikání v regionu, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Zkoušební okruhy:1. VÝZNAM MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ2. ZALOŽENÍ NOVÉHO PODNIKU3. PŘEVZETÍ PODNIKU4. MANAGEMENT MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ5. ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MSP6. MARKETING V MSP7. MALOOBCHOD, SLUŽBY8. INOVACE A VĚDECKOTECHNICKÉ PARKY V MSP9. FORMY SPOLUPRÁCE MSP10. PODSTATA MARKETINGU11. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ12. KONKURENČNÍ PROSTŘEDÍ, KONKURENCE13. TRHY SPOTŘEBITELSKÉ A OBCHODNÍ14. SEGMENTACE TRHU15. MARKETINGOVÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM16. MARKETINGOVÝ VÝZKUM17. PRODUKT18. CENA PRODUKTU19. DISTRIBUCE (UMÍSTĚNÍ) PRODUKTU20. PODPOROVÁNÍ, PODNĚCOVÁNÍ (PROPAGACE) PRODUKTU21. PROCES MARKETINGOVÉHO ŘÍZENÍ22. MEZINÁRODNÍ MARKETING23. ZÁKLADNÍ POJMY PLATEBNÍHO STYKU24. BEZHOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK25. HOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK26. DOKUMENTÁRNÍ PLATEBNÍ STYK27. ELEKTRONICKÉ BANKOVNICTVÍ28. ÚVĚROVÉ OPERACE29. RIZIKA A ZAJIŠTĚNÍ BANKOVNÍCH OBCHODŮ

Získané způsobilosti

Student zná základní pojmy, teoretické principy a metody používané v oblasti malého a středního podnikání, marketingu a platebního styku a úvěrových operací. Získané teoretické znalosti je schopen v praxi.

Literatura

Palouček, S. a kol. Bankovnictví. C.H.Beck. Praha, 2006. BEDNÁŘOVÁ, D., ŠKODOVÁ PARMOVÁ, D. Malé a střední podnikání . České Budějovice , 2010. ISBN 978-80-7394-229-8.BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha, 2003. ISBN 80-7179-577-1.www2.ef.jcu.cz/~svarcovaKOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management. Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Schlossberger, O., Soldánová, M. Platební styk, Bankovní institut, Praha, 2005. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. Upper Saddle River: Pearson, 2010. ISBN 9780137006694.Bártová, H., Bárta, V., Koudelka, J. Spotřebitel (chování spotřebitele a jeho výzkum). Praha, 2007. HORÁKOVÁ ,H. Strategický marketing. Praha, 2003. ISBN 80-247-0447-1.McCarthy,E.J.-Perreault,W.D. Základy marketingu. Praha Victoria Publishing 1995.

Požadavky

Student musí prokázat znalost uceleného přehledu základních pojmů a principů malého a středního podnikání, marketingu, platebního styku a úvěrových operací, reagovat na konkrétní dotazy a základní teoretické poznatky aplikovat na příkladech z praxe.