Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět SZZ Řízení služeb (KŘE / BZRS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KŘE / BZRS - SZZ Řízení služeb, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Zkouškové okruhy:1. Podstata managementu2. Plánování3. Strategické řízení4. Organizování5. Vedení lidí a řízení lidských zdrojů6. Motivace7. Rozhodování8. Manažerská komunikace9. Podniková kultura10. Kontrolování11. Význam služeb v moderní společnosti.12. Podnikání ve službách - p13. Vedení lidí a řízení lidských zdrojů + model flexibilní firmy.14. Řízení poptávky a nabídky. Teorie front. inventarizace poptávky.15. Páté P ve službách16. Produktová politika17. Cenová politika18. Komunikační politika19. Customer Relationship Management20. Distribuce služeb21. Podnikové poradenství22. Specifika jednotlivých oborů služeb z hlediska poskytovatele služeb i klienta.

Získané způsobilosti

Student zná základní pojmy, teoretické principy a metody používané v oblasti managementu a řízení služeb. Získané teoretické znalosti je schopen v praxi.

Literatura

DONNELLY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M. Management. Praha, 2007. ISBN 80-7169-422-3.ROBBINS, S.P., COULTER, M. Management. Praha, 2004. ISBN 80-247-0495-1.VEBER, J. a kol. Management. Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2009, 734 s. 2009. ISBN 978-80-7261-200-0.VODÁČEK, L.; VODÁČKOVÁ, O. Moderní management v teorii a praxi. Praha, 2009. ISBN 978-80-7261-197-3.PARMOVÁ, D. Řízení služeb. Přednášky. České Budějovice, 2004. ISBN 80-7040-673-9.ROLÍNEK, L. a kol. Teorie a praxe managementu. České Budějovice, 2003. ISBN 80-7040-613-5.

Požadavky

Student musí prokázat znalost uceleného přehledu základních pojmů a principů managementu a řízení služeb, reagovat na konkrétní dotazy a základní teoretické poznatky aplikovat na příkladech z praxe.