Předmět Public Relations (KŘE / KPR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KŘE / KPR - Public Relations, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přednášky1. Vývoj a význam Public relations2. Veřejnost, veřejné mínění, působení na veřejnost3. Poslání a funkce úseku PR v organizaci. PR jako nástroj řízení. Reputation management.4. Nástroje PR5. Média s pohledu PR, typologie médií6. Komunikace s novináři. Tiskové zprávy, tiskové konference.7. Publikace - firemní časopisy, výroční zprávy, brožury pro potřeby zákazníků a další8. Events9. Zprávy a aktivity pro komunity10. Corporate Identity11. Lobbistické aktivity a aktivní sociální odpovědnost12. Krizová komunikace, otázky při identifikace krize. Krize jako příležitost, krizový manuál a jeho obsah13. Globální a lokální media relations. Integrovaný marketing PR.14. Etika v Public Relations
Získané způsobilosti
Studenti se naučí zásadám PR, včetně schopnosti vytvořit tiskovou zprávu a připravit PR kampaň na zadané téma.
Literatura
VYBÍRAL, Z. Psychologie lidské komunikace. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.Ftorek, J.:. Public relations jako ovlivňování mínění. Praha: Grada. 2007. ISBN 978-80-247-1903-0. Chalupa, Radek. Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4234-2.Pospíšil, J. Jak na média. Computer Media, 2011. ISBN 978-80-7402-071-1.
Požadavky
Požadavky k zápočtu:Prezentace seminární práce, obsahující vybraný nástroj PR.Požadavky ke zkoušce:Student prokáže znalost PR.
Garant
Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Monika Březinová, Ph.D.