Předmět Asistentská praxe I - ŠJ (URO / ASPZ3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu URO / ASPZ3 - Asistentská praxe I - ŠJ, Filozofická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Asistentská praxe je nepovinnou formou praxe, při níž se posluchač pod vedením zacvičujícího učitele podrobně seznámí s chodem školy, vedením dokumentace, s organizací výuky, ŠVP, etc. Student má roli asitenta učitele, kterému pomáhá s přípravou, opravováním, případně i při výuce samé - dle dohody a požadavků učitele.
Získané způsobilosti
Na konci tohoto kurzu bude student podrobně seznámen s chodem školy a organizační prací učitele.
Literatura
ZAJÍCOVÁ, P.:. Cesty učitele k žákům. CJ, 43, 2000, č. 3, s. 94-96. JELÍNEK, S.:. K pojetí lingvodidaktické přípravy učitelů cizího jazyka. CJ, 37, 1993/94, č. 7-8, s. 242-247. PURM, R.:. K problematice lingvodidaktické přípravy učitelů cizích jazyků. CJ, 38, 1994/1995, č. 9-10, s. 324-326. TORIŠKA, K.:. Námety a skúsenosti zo spôsobu výuky NJ v 1. a 2. roč. ZŠ. CJ, 37, 1993/1994, č. 7-8, s. 284-285. JELÍNEK, S.:. Procvičování jako základ vyučování - učení cizímu jazyku, CJ, 40, 1996/1997, č.9-10, s.146- 148. BUREŠOVÁ, V., PEKAŘOVÁ, I.:. Připravujeme dobře budoucí učitele? CJ, 40, 1996/97, č. 9-10, s. 162-163. SLAVÍKOVÁ, L. et al:. Role pedagogické praxe studentů. CJ, 40, 1996/97, č. 9-10, s. 163-164. ZAJÍCOVÁ, P.:. Studentské hospitace a vývoj začínajícího učitele. CJ, 40, 1996/97, č. 1-2, s. 20-22. ZAJÍCOVÁ, P.:. Učitel a žákův úspěch. CJ, 43, 2000, č. 4, s. 126-128. TANDLICHOVÁ, E.:. Vzťah teórie a praxe při príprave učiťeľov cudzích jazykov, CJ, 38, 1994/1995, č. 1-2, s. 3-6.
Požadavky
Pravidelná docházka, předložení deníku z praxe a potvrzení učitele.
Garant
Mgr. Miroslava Aurová, Ph.D.