Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Francouzský jazyk a reálie I (URO / WFJR1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu URO / WFJR1 - Francouzský jazyk a reálie I, Filozofická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

V souladu se Společným referenčním rámcem a s přihlédnutím ke specifikům filologického studia jazyka jsou konkrétními výstupními kompetencemi následující body:1. Lexikální a kulturní tematika2. Porozumění psanému textu3. Porozumění mluvenému textu4. Písemný projev5. Ústní projev6. Speciální kompetence: Vytvořit " commentaire composéhttps://moodle.ff.jcu.cz/course/index.php?categoryid=8

Získané způsobilosti

Porozumět jakýmkoli promluvám a přednáškám, jakýmkoli televizním programům a filmům, dlouhým a složitým faktografickým textům a textům současné prózy. Umět vysvětlit své stanovisko formou dokonale strukturovaného exposé, umět vést diskuzi a obhajovat své názory v ní, zvládnout ústně syntézu informací z více autentických zvukových dokumentů, umět napsat argumentativní text, umět zvolit styl textu a upevnit si techniku písemné syntézy informací pocházejících z více různých textů.

Literatura

Berthet A., Louvel C. Alter Ego 5 - Cahier de perfectionnement, Paris, Hachette FLE, 2010. Dollez C., Guillou M., Herry C., Pons S., Chapiro L. Alter Ego 5, Paris, Hachette FLE, 2010. Courtillon J., Guyot-Clément Ch. Campus 4, CLE international, Février 2005. KOL. (1991). Le commentaire composé, Paris, Hachette. Le Monde, Le Journal du Dimanche, Libération, Courrier International. Charnet C., Robin-Nipi, J. Rédiger un résumé, un compte rendu, une synthése, Paris, Hachette FLE, 1997. D. Chevallier-Wixler, Ciep, D. Dupleix, I. Jouette, B. Megre. Réussir le DALF C1 - C2, Dider, 2007. Anglard V. 50 modeles de commentaire composé, Marabout, 1992, 1992.

Požadavky

Pro získání zápočtu je nutné: 1. Aktivně se účastnit výuky.2. Vypracovávat úkoly zadané v rámci domácí přípravy.3. Uspět v průběžných testech slovní zásoby.4. Uspět v závěrečném testu, který zohledňuje dvě kompetence: - porozumění psanému textu: otázky týkající se úvahového textu - vytvoření detailního plánu pro commentaire composéMinimální úspěšnost 50%.