Předmět Francouzský jazyk III (URO / WFRJ3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu URO / WFRJ3 - Francouzský jazyk III, Filozofická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
V souladu se Společným referenčním rámcem a s přihlédnutím ke specifikům filologického studia jazyka jsou konkrétními výstupními kompetencemi následující body:1. Lexikální a kulturní tematika2. Porozumění psanému textu3. Porozumění mluvenému textu4. Písemný projev5. Ústní projevhttps://moodle.ff.jcu.cz/course/index.php?categoryid=8
Získané způsobilosti
Porozumět jakýmkoli promluvám a přednáškám, jakýmkoli televizním programům a filmům, dlouhým a složitým faktografickým textům a textům současné i klasické prózy, umět rozpoznat stylistické nuance francouzského textu. Umět vysvětlit své stanovisko formou dokonale strukturovaného exposé, a to i na odborné téma, umět se zapojit do jakékoli diskuze, umět plynule používat hovorové a idiomatické výrazy. Umět napsat jasný, plynulý a bezchybný argumentativní text, umět napsat recenzi, úvodník, apod. Umět zvolit styl textu, upevnit si principy techniky commentaire composé, osvojit si základy techniky dissertation.
Literatura
Berthet A., Louvel C. Alter Ego 5 - Cahier de perfectionnement, Paris, Hachette FLE, 2010. Dollez C., Guillou M., Herry C., Pons S., Chapiro L. Alter Ego 5, Paris, Hachette FLE, 2010. Courtillon J., Guyot-Clément Ch. Campus 4, CLE international, Février 2005. KOL. (1991). Le commentaire composé, Paris, Hachette. Le Monde, Le Journal du Dimanche, Libération, Courrier International. Charnet C., Robin-Nipi, J. Rédiger un résumé, un compte rendu, une synthése, Paris, Hachette FLE, 1997. D. Chevallier-Wixler, Ciep, D. Dupleix, I. Jouette, B. Megre. Réussir le DALF C1 - C2, Dider, 2007.
Požadavky
Pro získání kreditu je nutné: 1. Aktivně se účastnit výuky.2. Vypracovávat úkoly zadané v rámci domácí přípravy.3. Uspět v průběžných testech slovní zásoby.4. Uspět v závěrečném testu, který zohledňuje dvě kompetence: - Porozumění mluvenému a ústní projev textu. - Porozumění psanému textu a psaný projev.Minimální úspěšnost 60%.
Garant
Francois Dendoncker