Předmět Ateliér abreakčních technik (ART / AATA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ART / AATA - Ateliér abreakčních technik, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
ve vlastní tvorbě dosáhnout dokončeného, barevně a kompozičně harmonického artefaktu
Získané způsobilosti
uplatnění abreaktivního prvku přispívá k dovednosti pracovat s výtvarnou náhodou, rozvíjí schopnost asociovat nad barevnou skvrnou. Konečná podoba artefaktu by měla být kombinací konkrétního a formálního (abstraktního) prvku.
Literatura
Zhoř, I., Horáček, R., Havlík, V. Akční tvorba. Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, Olomouc. 1991. Liebmann,M.:. Skupinová arteterapie. Portál, Praha 2005. Caseová,C., Dalleyová, T. Arteterapie s dětmi. Portál 1995. Perout,E. Arteterapie se zrakově postiženými. Okamžik 2005. Vítková,M. Integrativní speciální pedagogika. Paido 2005. Horňáková,M. Liečebná pedagogika. Bratislava 1999. Slavík,J. Současná arteterapie v ČR a zahraničí. UK Praha 2005. Therapy. Therapy. Vol. 25, Num. 4, May 1987.
Požadavky
Studenti si osvojí základní koncepce a terminologii oboru, diagnostické postupy, nápravné metody a dělení podle postižení. Hodnocení znalostí probíhá formou testu. Účast povinná.
Garant
PaedDr. Evžen Perout