Předmět Marketing (KMA / MAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMA / MAR - Marketing, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Podstata marketingu 2význam a vývoj definice marketinguzákladní podnikatelské koncepce2. Marketingový systém řízení 4SWOT analýzaanalýza spotřebitele a analýza konkurencefaktory určující chování spotřebiteleproces rozhodování při koupi3. Metody získávání informací a marketingový výzkum 6zdroje dat pro marketingmarketingový výzkumpravidla pro sestavování dotazníkuanalýza datodhad poptávkysegmentace trhu4. Marketingový mixProdukt 4klasifikace produktuvýrobková politikaživotní cyklus produktuCena 4 význam cenystanovení ceny nového produktukroky při stanovení ceny produktumetody cenové tvorbytaktiky při stanovení cenyPropagace 4reklamapodpora prodejeosobní prodejPRpublicitapřímý marketingDistribuce 4prodejní cestydistribuční strategiemaloobchodvelkoobchod
Získané způsobilosti
Student bude schopen poznat zákonitosti marketingu, sestavit marketingový mix, zrealizovat jednoduchý marketingový výzkum a vyhodnotit ho
Literatura
Světlík:. Marketing pro světový trh, Grada Publishing, 2003. Tomek:. Malý výkladový slovník marketingu, A plus, 1999. Boučková a kol.:. Marketing, C. H. Beck, 2003. Kotler, Armstrong:. Marketing, Grada, 2003. Kotler:. Marketing management, Victoria Publishing, 2001. Pelsmacker, Geunes, Van den. Marketingová komunikace, Grada, 2003. Přibová a kol.:. Marketingový výzkum v praxi, Grada, 1996.
Požadavky
Docházka na semináře dle studijního řáduVypracování prezentace v Microsoft Power Pointu, či zpracování marketingového výzkumu v Microsoft Excelu nebo Microsoft Accesu
Garant
prof. RNDr. Pavel Pech, CSc.