Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika II (KNJ / DID2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KNJ / DID2 - Didaktika II, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Poslech s porozuměním2. Poslech s porozuměním3. Poslech s porozuměním4. Komunikativní kompetence, mluvení5. Mluvení6. Dramatická výchova7. Čtení s porozuměním8. Čtení s porozuměním9. Čtení s porozuměním10. Psaní jako řečová dovednost11. Tvořivé psaní12. Ústní a písemné prověřování znalostí žáků13. Problematika chyby, její oprava a hodnocení, klasifikace14. Zápočet

Získané způsobilosti

Studenti jsou schopni uplatnit své znalosti z oblasti komunikativní kompetence v praxi.

Literatura

Aktuální učebnice němčiny pro 2. stupeň ZŠ, odborné články z časopisu Cizí jazyky (nakl. Fraus, nakl. Tribun); Frühes Deutsch (Goethe-Institut). JANÍKOVÁ, Věra. Didaktik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache: eine Einführung. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011. ISBN 978-80-210-5035-8. KLEPPIN, Karin. Fehler und Fehlerkorrektur: eine Einführung. 7 Aufl. Berlin [u.a.]: Langenscheidt, 2007. ISBN 978-346-8496-561. DAHLHAUS, Barbara. Fertigkeit Hören. Nachdruck, Berlin [u.a.]: Langenscheidt, 2007. ISBN 3-468-49675-3. WESTHOFF, Gerard. Fertigkeit Lesen. Nachdruck. Berlin [u.a.]: Langenscheidt, 2008. ISBN 978-3-468-49663-9. KAST, Bernd. Fertigkeit Schreiben: eine Einführung. Nachdr. Berlin [u.a.]: Langenscheidt, 2008. ISBN 978-3-468-49666-0. HEIDE, Schatz. Fertigkeit Sprechen: eine Einführung. Nachruck. Berlin [u.a.]: Langenscheidt, 2007. ISBN 978-3-468-49655-4. BOLTON, Sibylle. Probleme der Leistungsmessung: Lernfortschrittstests in der Grundstufe. Nachdruck. Berlin [u.a.]: Langenscheidt, 2010. ISBN 978-346-8496-707. Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální. 1. vyd. [online]. Praha: Výzkumný ústav pedagogický, 2008. [cit. 2012-05-05]. Dostupné z http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2009/12/RVP-ZSS_kor-final.pdf. ISBN 978-80-87000-25-0. HÄUSSERMANN, Ulrich a Hans-Eberhard PIEPHO. Aufgaben-Handbuch Deutsch als Fremdsprache: Abriß einer Aufgaben- und Übungstypologie. München: Iudicium, 1996. ISBN 38-912-9269-4. HEYD, Gertraude. Deutsch lehren: Grundwissen für den Unterricht in Deutsch als Fremdsprache. 2. überarbeitete und erweiterte Aufl. Frankfurt am Main: Moritz Diesterweg, 1991. ISBN 34-250-4373-0. BAUSCH, Karl-Richard., ed. Handbuch Fremdsprachenunterricht. 5. Aufl. Tübingen: Francke, 2007. ISBN 978-377-2082-344. EHLERS, Swantje. Lesen als Verstehen: zum Verstehen fremdsprachlicher literarischer Texte und zu ihrer Didaktik. Nachruck. Berlin: Langenscheidt, 2004, Fernstudieneinheit 2. ISBN 3-468-49678-8.

Požadavky

Aktivní účast na seminářích, průběžné vypracovávání zadávaných úloh, vypracování seminární práce.

Garant

doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.

Vyučující

doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.