Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Průběžná pedagogická praxe (KNJ / NPPZ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KNJ / NPPZ - Průběžná pedagogická praxe, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. úvodní hodina, seznámení s uvádějícím vyučujícím a třídou2.-14. výuka studentů, příprava na hodinu konzultována s uvádějícím vyučujícím

Získané způsobilosti

Při průběžné praxi si studenti ověří své předpoklady pro výkon učitelského povolání, ověří si způsoby realizace vlastní přípravy a osvojí si metody evaluace vlastní výuky. Naučí se aktivně používat moderní pomůcky výuky.

Literatura

Wicke, R. E.:. Aktiv und kreativ lernen. Ismaning, Hueber 2004. Wicke, R. E.:. Aktive Schüler lernen besser. München 1993. Aktuální učebnice němčiny pro 2. stupeň ZŠ. Weskamp, R.:. Fremdsprachenunterricht entwickeln. Hannover. Schroedel Verlag 2003. Gemeinsamer europäischer Refrenzrahmen für Sprachen. Langenscheidt 2002. Apeltauer, Ernst:. Grundlagen des Erst- und Fremdsprachenerwerbs. Berlin. Langenscheidt. 1997. Bausch, K.-R. et al.:. Handbuch Fremdsprachenunterricht. Tübingen. Francke Verlag 1989. Piepho, H.-E.:. Lernaktivierung im Fremdsprachenunterricht. Hannover. Schroedel Verlag 2003. Dieling, Helga - Hirschfeld, Ursula:. Phonetik lehren und lernen. Langenscheidt. Weigmann, J.:. Unterrichtsmodelle für den Unterricht in DaF. Ismaning 1992.

Požadavky

Zisk základních dovedností a návyků potřebných k realizaci výuky daného předmětu na ZŠ. Prohloubení komunikativních dovedností a vztahu učitel - žák.

Garant

doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.

Vyučující

doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.Mgr. Jana Hofmannová, Ph.D.Dr. phil. Thomas Pimingsdorfer