Předmět Práce s chybou ve výuce němčiny (KNJ / PCH)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KNJ / PCH - Práce s chybou ve výuce němčiny, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Problematika chyby ve výuce němčiny; chyba jako přirozená součást vyučovacího procesu; rozpoznat, pojmenovat a opravit různé druhy chyb.
Získané způsobilosti
Studenti budou schopni efektivně pracovat s chybou ve výuce němčiny.
Literatura
LARCHER, Dietmar. Evaluation als kommunikatives Handeln. Prima. Regensburg: Wolf, Dürr + Kessler 1998, 7. Jahrgang, Heft 19, S. 44 - 53. KLEPPIN, Karin. Formen und Funktionen von Fehleranalyse, -korrektur und -therapie. In: HELBIG, Gerhard, ed. Ein internationales Handbuch zeitgenossischer Forschung. [Online-Ausg.] Berlin: De Gruyter, 2001. ISBN 978-311-0135-954. BIMMEL, Peter a Ute, Rampillon. Lernerautonomie und Lernstrategien. Fernstudieneinheit 23. München, Berlin: Langenscheidt 2000. ISBN:3468496516. PATTISON, Pat. Mündliche Kommunikationsfertigkeiten im Unterricht testen. Tips für die Unterrichtspraxis. Fremdsprache Deutsch. München: Klett Edition Deutsch, Goethe-Institut 1/1996, Heft 14, S. 54 - 57. BOLTON, Sibylle. Probleme der Leistungsmessung: Lernfortschrittstests in der Grundstufe. Nachdruck. Berlin [u.a.]: Langenscheidt, 2010. ISBN 978-346-8496-707. ANDRÁŠOVÁ, Hana. Slovní hodnocení na 2. stupni ZŠ. Praha: Raabe, 2006. ISBN 80-863-0729-8. DEMME, Silke. Transfer und Interferenz: Lernprobleme für DaF-Studierende (nicht nur) mit tschechischer Muttersprache. Wie schwer ist die deutsche Sprache wirklich? Beiträge der 28. Jahrestagung DaF vom 1.-3. Juni 2000 in Dortmund (Materialien Deutsch als Fremdsprache, Heft 58, ed. Wolff, A. / Winters-Ohle, E.). Fachverband Deutsch als Fremdsprache, Regensburg 2001, S. 571-582. LINDEMANN, Beate. Zum Fehlerbegriff in einer Lernersprachenanalyse. Deutsch als Fremdsprache. München, Berlin: Langenscheidt, 32. Jahrgang 1995, Heft 2, S. 91 - 96.
Požadavky
Průběžné plnění zadávaných úkolů, aktivní účast na seminářích, zápočtový test: oprava a analýza ukázkové žákovské práce.
Garant
doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.Dr. phil. Thomas Pimingsdorfer