Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Úvod do pedagogické praxe II (KNJ / ÚPP2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KNJ / ÚPP2 - Úvod do pedagogické praxe II, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Organizační formy výuky2. Kritéria hodnocení učebnic3. Evaluační postupy ve výuce a pro výuku4. Metody výuky cizího jazyka5. Metody výuky cizího jazyka6. Alternativní metody výuky NJ7. Slovní zásoba8. Gramatika ve výuce9. Komunikativní kompetence10. Komunikativní kompetence11. Příprava vyučovací hodiny12. Příprava vyučovací hodiny13. Příprava vyučovací hodiny14. Zápočet

Získané způsobilosti

Studenti budou schopni efektivně pracovat s gramatickým učivem, zvládnou základní strategie pro práci s řečovými dovednostmi (poslech, mluvení, čtení, psaní).

Literatura

Aktuální učebnice němčiny pro 2. stupeň ZŠ, časopis Cizí jazyky, časopis Auskunftsgeber. JANÍKOVÁ, Věra. Didaktik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache: eine Einführung. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011. ISBN 978-80-210-5035-8. TRIM, John L. M. Gemeinsamer europäischer Referenzrahmen für Sprachen: lernen, lehren, beurteilen ; [Niveau A 1, A 2, B 1, B 2, C 1, C 2]. 6. Aufl. Berlin: Langenscheidt, 2006. ISBN 34-684-9469-6. BAUSCH, Karl-Richard, ed. Handbuch Fremdsprachenunterricht. 5. gegenüber der 4. unveränd. Aufl. Tübingen: Francke, 2007. ISBN 978-377-2082-344. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (se změnami provedenými k 1. 9. 2007), Praha: VUP, 2007. WICKE, Rainer E. Aktiv und kreativ Lernen: projektorientierte Spracharbeit im Unterricht "Deutsch als Fremdsprache". Ismaning: Max Hueber Verlag, 2004. ISBN 31-900-1751-4. WICKE, Rainer-Ernst. Aktive Schüler lernen besser: ein Handbuch aus der Praxis für die Praxis. München: Klett Edition Deutsch, 2000. ISBN 31-267-5375-2. HEYD, Gertraude. Deutsch lehren: Grundwissen für den Unterricht in Deutsch als Fremdsprache. 2. überarb.und erw.Aufl. Frankfurt am Main: Diesterweg, 1991. ISBN 34-250-4373-0. WESKAMP, Ralf. Fremdsprachenunterricht entwickeln: Grundschule - Sekundarstufe I - Gymnasiale Oberstufe. Hannover: Schroedel, 2003. ISBN 35-077-1202-4. APELTAUER, Ernst. Grundlagen des Erst- und Fremdsprachenerwerbs: eine Einfühhrung. 5. Aufl. Berlin: Langenscheidt, 2007. ISBN 34-684-9658-3. PIEPHO, Hans-Eberhard. Lerneraktivierung im Fremdsprachenunterricht:"Szenarien" in Theorie und Praxis. Hannover: Schroedel, 2003. ISBN 35-077-1207-5. WEIGMANN, Jürgen. Unterrichtsmodellefür Deutsch als Fremdsprache. Ismaning: Max Hueber Verlag, 1999. ISBN 31-900-1493-0.

Požadavky

Aktivní účast na seminářích, průběžné vypracovávání zadávaných úloh, vypracování seminární práce.

Garant

doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.

Vyučující

doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.