Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Reflexivní praxe II (KPE / SBCK9)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPE / SBCK9 - Reflexivní praxe II, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Navazuje na SREK1. Náplň se líší podle specializací; skupina "sociálně" či "výchovně" orientovaných studentů.A. ÚKOL: Na základě sebepozorování v pracovních vztazích a interakcích zpracovat projekt seberozvoje coby pracovníka - odborníka. V závěru semestru představ svůj projekt při veřejné prezentaci a skupinové diskusi.B. Zápočtová "KONFERENCE": presentace všech vypracovaných projektů a diskuse nabytých zkušeností a poznatků.

Získané způsobilosti

Dovednost vytvořit projekt vlastního profesního seberozvoje.

Literatura

Hennig, C. - Keller, G.:. Antistresový program pro učitele. Praha, Portál, 1997. Vališová, A.:. Asertivita v rodině a ve škole / event. jakákoliv další publikace o asertivitě/. Goleman, D.:. Emoční inteligence. Praha, Columbus, 1997. Karnsová, M.:. Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem. Praha, Portál, 1995. Balint, M.:. Lékař, jeho pacient a nemoc. Praha, Grada, 1999. Kopřiva, K.:. Lidský vztah jako součást profese. Praha, Portál, 1997. Skála, J.:. Proč se neporadit s Balintem?. Časopis českých lékařů, 1985. Fontana, D.:. Psychologie ve školní praxi. Praha, Portál, 1997. Lewis, D.:. Tajná řeč těla. Praha, VP, 1995. Úlehla, I.:. Umění pomáhat. Pásek - Renesance, 1996. Fraňková, S. - Klein, Z.:. Úvod do etologie člověka. HZ Systém, 1997. Kohout, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, Management Press, 1999.

Požadavky

ÚKOL: Na základě sebepozorování v pracovních vztazích a interakcích zpracovat projekt seberozvoje coby pracovníka - odborníka. V závěru semestru představ svůj projekt při veřejné prezentaci a skupinové diskusi.

Garant

Mgr. Miroslav Procházka, Ph.D.

Vyučující

Mgr. et Mgr. Jiří KressaMgr. Miroslav Procházka, Ph.D.Mgr. Ing. Renata Švestková, Ph.D.