Předmět Význam mediálních sdělení (sémiot. an.) (KSV / VMS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSV / VMS - Význam mediálních sdělení (sémiot. an.), Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do studia mediálních sdělení2. Obsahová analýza I3. Obsahová analýza II4. Obsahová analýza III5. Obsahová analýza IV6. Sémiotická analýza I7. Sémiotická analýza II8. Sémiotická analýza III9. Sémiotická analýza IV10. Diskursivní analýza I11. Diskursivní analýza II12. Diskursivní analýza III13. Diskursivní analýza IV14. Shrnutí a hodnocení
Získané způsobilosti
Studenti získají základní vědomostní výbavu a teoretické a metodické nástroje pro další studium mediálních sdělení.
Literatura
Williamson, Judith. Decoding Advertisements. Ideology and Meaning in Advertising. London, New York: Marion Boyars, 2000. Barthes, Roland. Kritika a pravda. Praha, Dauphin, 1997. de Saussure, F. Kurs obecné lingvistiky. Praha, Odeon, 1989. Černý, Jiří, Jan Holeš. Sémiotika. Praha, Portál, 2004. Doubravová, Jarmila. Sémiotika v teorii a praxi. Proměny a stav oboru do konce 20. století. Praha, Portál, 2002. Burton, G., Jan Jirák. Úvod do studia médií. Praha, 2001. McQuail, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. Praha, Portál, 1999.
Požadavky
Analýza vybraného mediáního sdělení.
Garant
Mgr. Michal Šimůnek, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Michal Šimůnek, Ph.D.