Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy marketingu (KTS / ZMRBS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTS / ZMRBS - Základy marketingu, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Základní funkce marketingu2. Marketingový systém řízení3. Marketingová situační analýza4. Marketingový výzkum5. Základní metody výzkumu - techniky sběru dat6. Výzkum spotřebitele7. Cílové trhy a jejich segmentace8. Marketingové pojetí výrobku a výrobková politika9. Životní cyklus výrobků, vývoj a zavádění nových výrobků10. Distribuce a hlavní úkoly distribuce11. Distribuční kanály12. Cena a její význam13. Úroveň cen a určení metod tvorby cen14. Marketingové komunikace - propagace

Získané způsobilosti

student je schopen v praxi uplatnit obecné principy obchodu a trhu v komerčních tělovýchovných službách

Literatura

Daňové zákony po novele DPH a spotřebních daní-aktuální. Geiger, S., Heyn,W. lexikon Marketingu und Marktforschung. Econ-Verlag GmbH, Dussledorf-Wien,1968. Fialová,H., Tomek,G. Malý slovník marketingu. Karviná Ekonomix-OK 1994. DIBB-SIMKIN-PRIDE-FERREL. Marketin-Concept and Strategy.Houghton Morfin Company, 1994. 1999. Kotler,P.,Armstrong,G. Marketing, Bratislava, Slovenské pedagogické nakaldatelstvo 1992. Marketing Praxis Kalender 1989.Dussledorf,Verlag Handelsblatt GmbH. Rogers,L. Marketing, Rreaders International Pratur, 1992. Hanzl,V. Marketing v podnikatelské činnosti, Praha UTRIN 1989. Světlík,J. Marketing-cesta k trhu.Zlín, EKKA 1994. Svoboda,V. Marketingová komunikace.Brno,MOSPRA 1996. Bureš,I. Marketingově řízená firma, Praha, Management Press, 1982. Kulhavý, E. Skici marketingu, Praha, Victoria Publishing 1992. Chinsnall,P.M. The essence of Marketing Research. Prentice Hall,N.Y.,1991. Přibová,M.,Mařík,M. Základy marketingu. Praha, Aleko 1991. Vysekalová,J.-Strnad,P.-Vydrová,J. Základy marketingu. Praha Nakladatelstvá FORTUNA 1999. McCarthy,E.J.-Perreault,W.D. Základy marketingu. Praha Victoria Publishing 1995. Vysekalová,J. Základy psychologie trhu, Praha, Nakladatelství HaH 1993. 2000.

Požadavky

Seminární práce na určené téma.

Garant

Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Monika Březinová, Ph.D.