Předmět Počítačová grafika II (KVV / PGU2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / PGU2 - Počítačová grafika II, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Cinema C4D, úvod, základní možnosti, terminologie2. Modelování ze základních objektů - primitiv3.-4. Hypernurbs, textura, materiál (praktický úkol-křeslo)5. Scéna, světla, stíny, rendering6.-7. Modelování pomocí NURBS (praktický úkol-džbán)8. Texturování9. Výstup a jeho možnosti10. - 11. přechody materiálu a průhlednost (praktický úkol - skleněná mísa s ovocem)12. Výroba vlastní textury13. Animace14. Filtry, Sketch & Toon
Získané způsobilosti
Základní práce v 3D softwaru. Jednoduché animace. Užití pro vizualizaci a prezentaci objektů v rámci výuky.
Literatura
KOENIGSMARK, A. Cinema 4D, Computer Press, Brno 2008, s. 456, ISBN 978-80-251-2056-9. HASHIMOTO, A. Velká kniha digitální grafiky a designu, Computer Press, Brno 2009, s.164, ISBN 8025121666. NAVRÁTIL, P. 50 příkladů v počítačové grafice, Computer Media, Praha 2008, s.64, ISBN 80-86686-79-5. DONALD, A. N. Design pro každý den, Dokořán 2010, s.272, ISBN8073633141. DONALD, A. N. Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Thing, Business & Economics 2005, s. 257, ISBN 0465051367. MORRIS, R. The Fundamentals of Product Design, AVA Publishing 2009, s. 184, ISBN 2-94037-317-5.
Požadavky
Základní teoretické znalosti a dovednosti práce na PC.Studijní pomůcky: Poznámkový blok
Garant
MgA. Petr Brožka