Předmět Počítačová grafika II (KVV / POGU2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / POGU2 - Počítačová grafika II, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Cinema C4D, úvod, základní možnosti, terminologie2. Modelování ze základních objektů - primitiv3.-4. Hypernurbs, textura, materiál (praktický úkol-křeslo)5. Scéna, světla, stíny, rendering6.-7. Modelování pomocí NURBS (praktický úkol-džbán)8. Dokončování praktického úkolu, texturování9.-10. Animace11. Výroba vlastní textury a její aplikace (práce na semestrálním úkolu)12.-14. Práce na semestrálním úkolu ( skleněná mísa s ovocem)
Získané způsobilosti
Základní práce v 3D softwaru. Jednoduché animace. Užití pro vizualizaci a prezentaci objektů v rámci výuky.
Literatura
Babb, P.-Barret, R.-Goldsmith, A.-Matthew,A. Cinema 4D - modelování, animace, renderování. Computer Press Brno 2004.
Požadavky
Splnění semestrálního úkolu. Vytvoření a nasvícení modelu: " skleněná mísa s ovocem".
Garant
MgA. Petr Brožka