Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Počítačová grafika II (KVV / POGU2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / POGU2 - Počítačová grafika II, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Cinema C4D, úvod, základní možnosti, terminologie2. Modelování ze základních objektů - primitiv3.-4. Hypernurbs, textura, materiál (praktický úkol-křeslo)5. Scéna, světla, stíny, rendering6.-7. Modelování pomocí NURBS (praktický úkol-džbán)8. Dokončování praktického úkolu, texturování9.-10. Animace11. Výroba vlastní textury a její aplikace (práce na semestrálním úkolu)12.-14. Práce na semestrálním úkolu ( skleněná mísa s ovocem)

Získané způsobilosti

Základní práce v 3D softwaru. Jednoduché animace. Užití pro vizualizaci a prezentaci objektů v rámci výuky.

Literatura

Babb, P.-Barret, R.-Goldsmith, A.-Matthew,A. Cinema 4D - modelování, animace, renderování. Computer Press Brno 2004.

Požadavky

Splnění semestrálního úkolu. Vytvoření a nasvícení modelu: " skleněná mísa s ovocem".

Garant

MgA. Petr Brožka