Předmět Prostorová a užitá tvorba (KVV / PUTK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / PUTK - Prostorová a užitá tvorba, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do prostorové tvorby.2. Reliéf - strukturální abstrakce.3. Prostorová vitraj.4. Kašírovaná maska.5. Prostorová tvorba s hlínou.
Získané způsobilosti
Student získá elementární dovednosti a poznatky o možnostech prostorové tvorby s tradičními i méně obvyklými materiály.
Literatura
GARNIER, P.:. Co je prostorové umění? In Slovo písmo akce hlas. K estetice kultury technického věku. Praha: ČS, 1967. FIELL, CH.a P.:. Design of the 20th Century. Koln: Taschen, 1999. FIELL, CH.a P.:. Design of the 21th Century. Koln: Taschen, 2003. DAVID, J.:. Hra a její duchovní tvar. in Ke kořenům oduševnělého tvaru. Symposium INSEA Ústí nad Labem 1998. KOLESÁR, Z.:. Kapitoly z dějin designu. Praha: VŠUP. ROESELOVÁ, V.:. Linie, barva a tvar ve výtvarné výchově. Praha: Sarah, 2004. ISBN 80-902267-5-2. CIKÁNOVÁ, K.:. Objevujte s námi tvar. Praha: 1995. CIKÁNOVÁ, K.:. Oživlé předměty. Objektová tvorba ve výtv. i dram. výchově dětí MŠ. Metodické listy pro předškolní vzdělávání., Praha: RAABE, 2005. ROESELOVÁ, V.:. Řady a projekty ve výtvarné výchově. Praha: Sarah, 1997. ISBN 80-902267-2-8. ROESELOVÁ, V.:. Techniky ve výtvarné výchově. 1. vyd. Praha: Sarah, 1996. ISBN 80-902267-1-10. ZHOŘ, I.:. Výtvarná výchova v projektech I. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 1995. ZHOŘ, I.:. Výtvarná výchova v projektech II. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 1995. UŽDIL, J.; ZHOŘ, I.:. Výtvarné umění ve výchově mládeže. Praha: SPN, 1964. ISBN 14-031-64. KOHLOVÁ, M. A.:. 200 výtvarných činností. Praha: Portál. 2003.
Požadavky
Aktivní účast na semináři (minimálně 3 dokončené autorské objekty vyhotovené v průběhu semináře).
Garant
Mgr. Karel Řepa, Ph.D.