Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika programování II (UAI / 639)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UAI / 639 - Didaktika programování II, Přírodovědecká fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Po obsahové stránce se předmět zabývá především analýzou a návrhem využití následujících vývojových prostředí ve výuce programování na střední škole.1. Karel The Robot2. Alice3. Logo, Imagine Logo4. BlueJ5. Greenfoot6. Scratch7. Squeak

Získané způsobilosti

Po absolvování kurzu bude student seznámen s různými možnostmi, jak učit programování na středních školách. Bude schopen navrhnout zajímavé projekty pro výuku programování.

Literatura

A. Blaho, I. Kalaš: Comenius Logo - tvorivá informatika, 1. a 2. díl. Bratislava: CL Group, 1999. A. Blaho, I. Kalaš: Imagine Logo, učebnice programování pro děti. Brno: Computer Press, 2006. Mark Stehlik, Jim Roberts, Rich Pattis Joseph Bergin: Karel J Robot a Gentle Introduction to the Art of Object-oriented Programmin in Java, 2005. Michael Kolling: Introduction to Programming with Greenfoot: Object-Oriented Programming in Java with Games and Simulations, Prentice Hall, 2009. Oscar Nierstrasz, Stephane Ducasse: Squeak by Example, Square Bracket Associates, 2009. Wanda P. Dann, Stephen Cooper, Randy Pausch: Learning to Program with Alice, Prentice Hall, 2011. Warren Sande, Carter Sande: Hello World! Computer Programming for Kids and Other Beginners, Manning Publications, 2009.

Požadavky

Periodicita: kurz je nabízen v každém akademickém roce.Vyučovací metody: Přednášky a workshopyHodnotící metody: Testování a prezentace projektů

Garant

RNDr. Jaroslav Icha