Předmět Marketing, fundraising a PR NO (KPD / MPR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPD / MPR - Marketing, fundraising a PR NO, Teologická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do problematiky, základní pojmy, návaznost na teorii managementu.2-8. Průřez základními otázkami marketingu NO: praktické aplikace.9. Strategie a techniky marketingu a PR I: image organizace - praktická cvičení.10. Strategie a techniky marketingu a PR II: komunikační strategie a cílové skupiny - praktická cvičení.11. Strategie a techniky FR I: budování a rozvoj vztahů s dárci a sponzory - praktická cvičení.12-13. Strategie a techniky FR II: projekty & granty - praktická cvičení.
Získané způsobilosti
Studenti si absolvováním předmětu osvojí:- základní znalosti z oblasti marketingu, fundraisingu a PR neziskových organizací- dovednost nalézat souvislosti mezi obecnými principy managementu, marketingu, fundraisingu a PR
Literatura
Kotler, P. - Armstrong, G. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.Čepelka, O. - Jilemnická,J. - Sochůrek, J. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vydání. Liberec: Nadace Omega, 1997. ISBN 80-902376-0-6.Caywood, C. L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-886-4.ANDREASEN, A. - KOTLER, P. Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. 6th edition. Prentice Hall, 2002. ISBN 013041977X.
Požadavky
Aktivní účast na seminářích (max. absence 1x) opírající se o domácí přípravu (četba vybraných statí ze základní literatury a vypracování zadaných úkolů, jejichž výstupy budou využity v průběhu seminářů), nebo absolvování e-learningového kurzu (vč. splnění souvisejících úkolů).