Předmět Marketing bioprodukce (KAES / QMB)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAES / QMB - Marketing bioprodukce, Zemědělská fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Obsahem předmětu je popis základních principů bioprodukce, vymezení terminologie a seznámení se základní legislativou., systémem kontroly, osvědčováním produkce, sankcemi, označováním bioprodukce, ekolabelingem, marketingem bioprodukce, specifiky, tržními segmenty, faktory ovlivňujícími trh s bioprodukty.Dalšími okruhy jsou: přímý prodej biopotravin, formy přímého prodeje, využití přímého prodeje v podmínkách ČR, zprostředkované formy prodeje bioprodukce, ekonomická efektivnost bioprodukce,Současně bude v předmětu prezentována i problematika regionální produkce.
Literatura
POTTEBAUM, P., BULLERDIEK, A.: . Handbuch Direkt-vermarktung. Münster, 1994. MOUDRÝ, J., MOUDRÝ, J. JR., KONVALINA, P., KALINOVÁ, J.: . Kontrola a certifikace bioprodukce. Č. Budějovice, 2007. MOUDRÝ, J., PRUGAR, J.: . Kvalita, zpracování a odbyt bioproduktů. Č. Budějovice , 2001. MOUDRÝ, J., MOUDRÝ, J. JR., KONVALINA, P., KALINOVÁ, J. Marketing bioprodukce. Č. Budějovice, 2007. HESKOVÁ,M.A KOL. Marketingová komunikace a přímý marketing. J. Hradec, 2005.
Garant
doc. Ing. Jan Moudrý, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Jan Moudrý, Ph.D.doc. Ing. Jan Moudrý, Ph.D.