Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing bioprodukce (KAES / XMB)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAES / XMB - Marketing bioprodukce, Zemědělská fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Obsahem předmětu je popis základních principů bioprodukce, vymezení terminologie a seznámení se základní legislativou., systémem kontroly, osvědčováním produkce, sankcemi, označováním bioprodukce, ekolabelingem, marketingem bioprodukce, specifiky, tržními segmenty, faktory ovlivňujícími trh s bioprodukty.Dalšími okruhy jsou: přímý prodej biopotravin, formy přímého prodeje, využití přímého prodeje v podmínkách ČR, zprostředkované formy prodeje bioprodukce, ekonomická efektivnost bioprodukce,Současně bude v předmětu prezentována i problematika regionální produkce.

Literatura

POTTEBAUM, P., BULLERDIEK, A.: . Handbuch Direkt-vermarktung. Münster, 1994. MOUDRÝ, J., MOUDRÝ, J. JR., KONVALINA, P., KALINOVÁ, J.: . Kontrola a certifikace bioprodukce. Č. Budějovice, 2007. MOUDRÝ, J., PRUGAR, J.: . Kvalita, zpracování a odbyt bioproduktů. Č. Budějovice , 2001. MOUDRÝ, J., MOUDRÝ, J. JR., KONVALINA, P., KALINOVÁ, J. Marketing bioprodukce. Č. Budějovice, 2007. HESKOVÁ,M.A KOL. Marketingová komunikace a přímý marketing. J. Hradec, 2005.

Garant

doc. Ing. Jan Moudrý, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Jan Moudrý, Ph.D.doc. Ing. Jan Moudrý, Ph.D.