Předmět Metodika psaní odborných textů (KOP / KMPOT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOP / KMPOT - Metodika psaní odborných textů, Zdravotně sociální fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. (1 hod) Základní charakteristika písemné práce, zručnosti na její tvorbu excerpce, konspekt z určitého díla2. (2 hod) Jednotlivé druhy seminární práce: praktické úkoly, projekt, měření, program, průzkum, experiment, výpočty, výkladový text, informační přehled, vysvětlení problému.3. (1 hod) Ročníková práce interpretace odborných problémů v širších souvislostech4. (1 hod) Obsahová stránka seminární práce5. (1 hod) Formální stránka seminární práce6. (1 hod) Citát, citování, citace7. (2 hod) ČSN ISO 690 Dokumentace: Bibliografická citace, Obsah, forma, struktura a ČSN ISO 690-2:2000 :Informace a dokumentace Bibliografická citace Část 2: Elektronické dokumenty8. Prezentace seminárních prací
Získané způsobilosti
- Student/ka umí správně napsat seminární práci.- Student/ka zná základní požadavky na tvorbu odborného textu.- Student/ka umí používat způsoby odkazu na zdroje informací s respektováním normy ČSN ISO 690 a ISO 692-2.- Student/ka má odborné zručnosti při tvorbě seminární práce.
Literatura
MEŠKO, D. et al. Akademická příručka. Martin: Osveta, 2006. ISBN 80-8063-219-7.BARTLOVÁ, S., SADÍLEK, P., TÓTHOVÁ, V. Výzkum a ošetřovatelství. Brno: NCO NZO, 2008. ISBN 978-80-7013-467-2.BOLEDOVIČOVÁ, M. Základy výskumu pre zdravotnícke odbory. Nitra: UKF., 2009. ISBN 978-80-8094-551-0.KATUŠČÁK, D. Ako písať vysokoškolské a kvalifikačné práce. Nitra: Enigma, 200. ISBN 80-89132-10-3.POLIT, DF, BECK, CHT, HUNGLER BP. . I. Essentials of Nursing Research. Methods, Appraisal, and Utilization. Philadelphia: Lippincott,, 2001. ISBN 0-7817-2557-7.MEŠKO, D. et al.. Medinfo 1. Martin: Osveta, 2005. ISBN 80-8063-197-2.ŽIAKOVÁ, K. et al. Ošetrovateľstvo (teória a vedecký výskum). Martin: Osveta, 2003. ISBN 80-8063-131-X.PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jev?. Praha: Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-569-8.
Požadavky
90% účast studenta na výuce, aktivní zapojení studenta do výuky, individuální příprava studenta na semináře.
Garant
doc. PhDr. Mária Boledovičová, Ph.D.
Vyučující
doc. PhDr. Mária Boledovičová, Ph.D.