Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing služeb (KPR / MMMSL)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPR / MMMSL - Marketing služeb, Zdravotně sociální fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přednášky:1. Pojetí marketingu a jeho východiska.2. Trendy v marketingovém myšlení a praxi.3. Marketingový algoritmus.4. Marketingový informační systém.5. Tvorba marketingové strategie strategické myšlení.6. Tvorba marketingové strategie identifikace zdrojového profilu organizace.7. Tvorba marketingové strategie analýza SWOT.8. Tvorba marketingové strategie volba strategie.9. Tvorba marketingové strategie marketingový mix.10.Kontrola plnění marketingové strategie.Semináře:1. Možnosti aplikace marketingu ve zdravotnictví.2. Segmentace trhu.3. Marketingová filosofie.4. Marketingový výzkum.5. Tvorba marketingové strategie analýza a hodnocení výchozích podmínek.6. Tvorba marketingové strategie hodnocení pozice na trhu.7. Tvorba marketingové strategie formulace cílů organizace.8. Tvorba marketingové strategie komplexní a dílčí plány.9. Tvorba marketingové strategie rozpočet.10.Metody hodnocení marketingu, marketingový audit.

Získané způsobilosti

Student chápe a je schopen orientovat se v problematice strategického managementu (filosofie a základní principy strategického myšlení; význam strategie a podmínky jejího zpracování i realizace; nástroje strategické analýzy; proces strategického plánování).

Literatura

MOLEK, J. Marketing sociálních služeb. Praha: VÚPSV, v.v.i., 2009. ISBN 978-80-7416-026-4.ZLÁMAL, J. Marketing ve zdravotnictví. NCO NZO Brno, 2005. KOTLER, P. Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.JANEČKOVÁ, L.,VAŠÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha:Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7248-197-5.

Požadavky

Zájem o problematiku, aktivní účast na seminářích, iniciativa a kreativita při zpracování týmové seminární práce a její prezentaci, splnění podmínek pro udělení zápočtu a kolokvia.

Garant

Ing. Jan Molek, CSc.

Vyučující

Ing. Jan Molek, CSc.