Předmět Marketing služeb (KPR / NNMSL)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPR / NNMSL - Marketing služeb, Zdravotně sociální fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (JU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přednášky:1. Pojetí marketingu a jeho východiska.2. Trendy v marketingovém myšlení a praxi.3. Marketingový algoritmus.4. Marketingový informační systém.5. Tvorba marketingové strategie strategické myšlení.6. Tvorba marketingové strategie identifikace zdrojového profilu organizace.7. Tvorba marketingové strategie analýza SWOT.8. Tvorba marketingové strategie volba strategie.9. Tvorba marketingové strategie marketingový mix.10.Kontrola plnění marketingové strategie.Semináře:1. Možnosti aplikace marketingu ve zdravotnictví.2. Segmentace trhu.3. Marketingová filosofie.4. Marketingový výzkum.5. Tvorba marketingové strategie analýza a hodnocení výchozích podmínek.6. Tvorba marketingové strategie hodnocení pozice na trhu.7. Tvorba marketingové strategie formulace cílů organizace.8. Tvorba marketingové strategie komplexní a dílčí plány.9. Tvorba marketingové strategie rozpočet.10.Metody hodnocení marketingu, marketingový audit.
Získané způsobilosti
Student chápe a je schopen orientovat se v problematice strategického managementu (filosofie a základní principy strategického myšlení; význam strategie a podmínky jejího zpracování i realizace; nástroje strategické analýzy; proces strategického plánování).
Literatura
MOLEK, J. Marketing sociálních služeb. Praha 978-80-7416-4, 2009. ZLÁMAL, J. Marketing ve zdravotnictví. Brno, 2006. ISBN 80-7013-441-0.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha, 2003. ISBN 80-7261-082-1.JANEČKOVÁ, L.,VAŠÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha, 2001. ISBN 80-7248-197-5.
Požadavky
Zájem o problematiku, aktivní účast na seminářích, iniciativa a kreativita při zpracování týmové seminární práce a její prezentaci, splnění podmínek pro udělení zápočtu a kolokvia.
Garant
Ing. Jan Molek, CSc.
Vyučující
Ing. Jan Molek, CSc.