Předmět Marketing v agrobyznysu (MARAG)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MARAG - Marketing v agrobyznysu, Agronomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Základní principy a význam marketingu v agrobyznysu (dotace 2/2) a.Marketing a agrobyznys2.Marketingové řízení (dotace 4/4) a.Marketingové řízeníb.Marketingové strategiec.Marketingový plán3.Marketingové prostředí a analýza portfolia (dotace 2/2)4.Marketingová informační soustava (dotace 6/6) a.Předmět marketingového průzkumu a jeho operacionalizaceb.Techniky sběru a zpracování marketingových informacíc.Vymezení a výběr jednotek marketingového průzkumu5.Marketingové postupy (dotace 4/4) a.Chování zákazníkab.Segmentace trhu6.Marketingový mix (dotace 6/6) a.Produktb.CenaDistribucec.Propagace7.Mezinárodní marketing, marketing služeb a místního rozvoje (dotace 4/4)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-kapacita přizpůsobovat se novým situacím-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost analýzy a syntézy-schopnost řešit problémyOborově specifické kompetence: -Dovednosti při přípravě marketingového mixu-Dovednosti při přípravě marketingového výzkumu-Schopnost analyzovat potřeby zákazníků-Schopnost využít marketingové nástroje (marketingový mix, marketingový výzkum, marketingový plán atd.)-Znalosti při využití principů marketingového managementu
Získané způsobilosti
Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-kapacita přizpůsobovat se novým situacím-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost analýzy a syntézy-schopnost řešit problémyOborově specifické kompetence: -Dovednosti při přípravě marketingového mixu-Dovednosti při přípravě marketingového výzkumu-Schopnost analyzovat potřeby zákazníků-Schopnost využít marketingové nástroje (marketingový mix, marketingový výzkum, marketingový plán atd.)-Znalosti při využití principů marketingového managementu
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZFORET, M.Marketing pro začátečníkyBrnoEdika2012978-80-266-0006-0ZFORET, M.Marketingový průzkum - Poznáváme svoje zákazníkyBrnoBizBooks2012978-80-265-0038-4DFORET, M. -- BEČVÁŘOVÁ, V. -- PADĚRA, J. -- ZDRÁHAL, I. -- STRMISKOVÁ, I.Změny v reakci zákazníků na vývoj podmínek agrobyznysuBrnoMENDELU2011978-80-7375-578-2DGILBERT, D.Retail marketing managementHarlowFinancial Times/ Prentice Hall20030-273-65511-6DKOTLER, P.Marketing ManagementUpper Saddle RiverPrentice Hall20030-13-049715-0DKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Principles of MarketingEnglewood CliffsPrentice Hall19910-13-721614-9
Požadavky
Průběžné hodnocení na přednáškách a v seminářích (cvičeních) formou bodovacího systému. Pro získání zápočtu je nutné dosáhnout stanovené hranice minimálního počtu bodů (alespoň 50 %), průběžná práce na zadaném projektu a prezentace vybraného tématu. Závěrečná zkouška se skládá z písemné, případně i ústní části. Písemná zkouška obsahuje 2 otevřené otázky (1/3 bodů) a 8 testovacích, doplňovacích či vyjmenovávacích otázek, které jsou ohodnoceny zbylými 2/3 bodů. Obsahem závěrečné zkoušky je nejen látka prezentovaná na přednáškách, ale také témata probíraná v průběhu cvičení. Pro úspěšné absolvování předmětu musí student získat alespoň 50 % bodů.
Garant
prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Vyučující
prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.