Předmět Marketing 1 (MRKT1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MRKT1 - Marketing 1, Agronomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Základní principy a význam marketingu (dotace 2/1)2.Marketingové řízení (dotace 2/1)3.Marketingové strategie (dotace 2/1)4.Marketingový plán (dotace 2/1)5.Marketingové prostředí (dotace 2/1)6.Analýza portfólia (dotace 2/1)7.Marketingová informační soustava (dotace 2/1)8.Chování zákazníka (dotace 2/1)9.Segmentace trhu (dotace 2/1)10.Marketingový mix (dotace 2/1)11.Produkt (dotace 2/1)12.Distribuce a cena (dotace 2/1)13.Propagace a marketingová komunikace (dotace 2/1)14.Mezinárodní marketing (dotace 2/1)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-kapacita k učení se-kapacita přizpůsobovat se novým situacím-podnikatelský duch-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost organizace a plánování-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -Schopnost připravit marketingový plán pro uplatnění v praxi, dále chápat produkt, cenu, distribuci a propagaci v marketingovém kontextu.-Student je schopen analyzovat data pro potřeby marketingových aktivit.-Student je schopen analyzovat vnitřní a vnější prostředí.-Student má možnost nastavit marketingový mix na základě preferencí zákazníků.-Student zná principy marketingového plánování.-Student zná principy segmentace trhu.-Studenti jsou schopni definovat základní marketingové pojmy.
Získané způsobilosti
Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-kapacita k učení se-kapacita přizpůsobovat se novým situacím-podnikatelský duch-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost organizace a plánování-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -Schopnost připravit marketingový plán pro uplatnění v praxi, dále chápat produkt, cenu, distribuci a propagaci v marketingovém kontextu.-Student je schopen analyzovat data pro potřeby marketingových aktivit.-Student je schopen analyzovat vnitřní a vnější prostředí.-Student má možnost nastavit marketingový mix na základě preferencí zákazníků.-Student zná principy marketingového plánování.-Student zná principy segmentace trhu.-Studenti jsou schopni definovat základní marketingové pojmy.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZFORET, M. -- PROCHÁZKA, P. -- URBÁNEK, T.Marketing - základy a principyBrnoComputer Press200580-251-0790-6DKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.MarketingPrahaGrada200480-247-0513-3DKOTLER, P. a kol.Moderní marketing : 4. evropské vydáníPrahaGrada2007978-80-247-1545-2
Požadavky
Zkouška (4 kredity), úkoly v seminářích, průběžné testy na počítačích, závěrečný projekt a závěrečný test, znalosti nutné z přednášek a seminářů, povinné literatury a souborů na DS. Podrobněji v sylabu na DS (Dokumentový server).
Garant
doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.Ing. Lucie Jungwirthovádoc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.