Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management v regionálním rozvoji v AJ (RRMANA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu RRMANA - Management v regionálním rozvoji v AJ, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Podstata managementu (dotace 2/2)2.Historie managementu (dotace 2/2)3.Organizace (dotace 2/2)4.Manažeři a jejich kompetence (dotace 2/2)5.Řízení organizace (dotace 2/2)6.Analýza prostředí (dotace 2/2)7.Analýza portfolia (dotace 2/2)8.Manažerský informační systém (dotace 2/2)9.Identita, kultura a image organizace (dotace 2/2)10.Manažerské činnosti (dotace 2/2)11.Manažerské funkce (dotace 2/2)12.Manažerské rozhodování (dotace 2/2)13.Management v nové ekonomice (dotace 2/2)14.Regionální management a management veřejné správy (dotace 2/2)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -interpersonální dovednosti-odhodlání k úspěchu-schopnost organizace a plánování-schopnost rozhodovat-schopnost řešit problémyOborově specifické kompetence: -Dovednosti při přípravě marketingového mixu.-Dovednosti při přípravě marketingového výzkumu.-Schopnost analyzovat potřeby zákazníků.-Schopnost využít marketingové nástroje (marketingový mix, marketingový výzkum, marketingový plán atd.).-Znalosti při využití principů marketingového managementu.

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -interpersonální dovednosti-odhodlání k úspěchu-schopnost organizace a plánování-schopnost rozhodovat-schopnost řešit problémyOborově specifické kompetence: -Dovednosti při přípravě marketingového mixu.-Dovednosti při přípravě marketingového výzkumu.-Schopnost analyzovat potřeby zákazníků.-Schopnost využít marketingové nástroje (marketingový mix, marketingový výzkum, marketingový plán atd.).-Znalosti při využití principů marketingového managementu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZFORET, M. a kol.Management in regional developmentBrnoMendel University in Brno2013978-80-7375-807-3ZDRUCKER, P F.Managing in Turbulent TimesNew YorkHarper&Row Publ.19800-06-091208-1ZDRUCKER, P.On the Profession of ManagementBostonMA - Harvard Business Review Book19980-87584-836-2ZGIBSON, J L. -- IVANCEVICH, J M. -- DONNELLY, J H.Organizations : Behavior, Structures, ProcessesBostonMcGraw-Hill19970-256-19268-5ZROBBINS, S P.ManagementEnglewood CliffsPrentice Hall19910-13-556655-X

Požadavky

Průběžné hodnocení na přednáškách a v seminářích (cvičeních) formou bodovacího systému. Pro získání zápočtu je nutné dosáhnout stanovené hranice minimálního počtu bodů ze zápočtového testu(alespoň 50 %), průběžná práce na zadaném projektu a prezentace vybraného tématu. Závěrečná zkouška je písemná, obsahuje 2 otevřené otázky (1/3 bodů) a 8 testovacích, doplňovacích či vyjmenovávacích otázek, které jsou ohodnoceny zbylými 2/3 bodů. Obsahem závěrečné zkoušky je nejen látka prezentovaná na přednáškách, ale také témata probíraná v průběhu cvičení. Pro úspěšné absolvování předmětu musí student získat alespoň 50 % bodů.

Garant

prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.

Vyučující

Nirmala Dorasamyprof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.