Předmět Marketing v regionálním rozvoji (RRMAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu RRMAR - Marketing v regionálním rozvoji, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Základní principy a význam marketingu (dotace 2/2) a.Marketing a regionální rozvoj2.Marketingové řízení (dotace 2/2) a.Marketingové řízeníb.Marketingové strategiec.Marketingový plán3.Marketingové prostředí a analýza portfolia (dotace 2/2)4.Marketingová informační soustava (dotace 6/6) a.Předmět marketingového průzkumu a jeho operacionalizaceb.Techniky sběru, zpracování marketingových informací a prezentacde výsledkůc.Vymezení a výběr jednotek marketingového průzkumu5.Marketingové postupy (dotace 4/4) a.Chování zákazníkab.Segmentace trhu6.Marketingový mix (dotace 6/6) a.Produktb.Cenac.DistribuceMarketingová komunikace7.Mezinárodní marketing, marketing služeb a místního rozvoje (dotace 2/2)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -etické závazky-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost analýzy a syntézy-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost organizace a plánováníOborově specifické kompetence: -Dovednosti při přípravě marketingového mixu.-Dovednosti při přípravě marketingového výzkumu.-Schopnost analyzovat potřeby zákazníků.-Schopnost využít marketingové nástroje (marketingový mix, marketingový výzkum, marketingový plán atd.).-Znalosti při využití principů marketingového managementu.
Získané způsobilosti
Všeobecné kompetence: -etické závazky-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost analýzy a syntézy-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost organizace a plánováníOborově specifické kompetence: -Dovednosti při přípravě marketingového mixu.-Dovednosti při přípravě marketingového výzkumu.-Schopnost analyzovat potřeby zákazníků.-Schopnost využít marketingové nástroje (marketingový mix, marketingový výzkum, marketingový plán atd.).-Znalosti při využití principů marketingového managementu.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZFORET, M.Marketing pro začátečníkyBrnoEdika2012978-80-266-0006-0ZFORET, M.Marketingový průzkum - Poznáváme svoje zákazníkyBrnoBizBooks2012978-80-265-0038-4ZFORET, M. a kol.Marketing v regionálním rozvojiBrnoMendelova univerzita v Brně2013978-80-7375-770-0DKOTLER, P.Marketing managementNYPrentice -- Hall2003DPERREAULT, W. -- MCCARTHY, J.Basic Marketing: A Global Managerial ApproachIrwin/McGraw-Hill20050-07-294703-9
Požadavky
Průběžné hodnocení na přednáškách a v seminářích (cvičeních) formou bodovacího systému. Pro získání zápočtu je nutné dosáhnout stanovené hranice minimálního počtu bodů ze zápočtového testu(alespoň 50 %), průběžná práce na zadaném projektu a prezentace vybraného tématu. Závěrečná zkouška je písemná, obsahuje 2 otevřené otázky (1/3 bodů) a 8 testovacích, doplňovacích či vyjmenovávacích otázek, které jsou ohodnoceny zbylými 2/3 bodů. Obsahem závěrečné zkoušky je nejen látka prezentovaná na přednáškách, ale také témata probíraná v průběhu cvičení. Pro úspěšné absolvování předmětu musí student získat alespoň 50 % bodů.
Garant
prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Vyučující
prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.