Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing v regionálním rozvoji v AJ (RRMARA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu RRMARA - Marketing v regionálním rozvoji v AJ, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Základní principy a význam marketingu (dotace 2/2)2.Marketingové řízení (dotace 2/2) a.Marketingové řízeníb.Marketingové strategiec.Marketingový plán3.Marketingové prostředí a analýza portfolia (dotace 2/2)4.Marketingová informační soustava (dotace 6/6) a.Předmět marketingového průzkumu a jeho operacionalizaceb.Techniky sběru a zpracování marketingových informacíc.Vymezení a výběr jednotek marketingového průzkumu5.Marketingové postupy (dotace 4/4) a.Chování zákazníkab.Segmentace trhu6.Marketingový mix (dotace 6/6) a.Produktb.Cenac.Distribuce a propagace7.Mezinárodní marketing a marketing služeb (dotace 2/2)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -etické závazky-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost analýzy a syntézy-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost organizace a plánováníOborově specifické kompetence: -Schopnost analyzovat potřeby zákazníků.-Schopnost analyzovat vnitřní a vnější prostředí regionu z hlediska specifických požadavků-Schopnost využít marketingové nástroje (marketingový mix, marketingový výzkum, marketingový plán atd.).

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -etické závazky-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost analýzy a syntézy-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost organizace a plánováníOborově specifické kompetence: -Schopnost analyzovat potřeby zákazníků.-Schopnost analyzovat vnitřní a vnější prostředí regionu z hlediska specifických požadavků-Schopnost využít marketingové nástroje (marketingový mix, marketingový výzkum, marketingový plán atd.).

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZFORET, M. a kol.Marketing in regional developmentBrnoMendel University in Brno2013978-80-7375-812-7ZFORET, M.Marketing researchBrnoMendelova univerzita v Brně2012978-80-7375-592-8DAMSTRONG, G. -- KOTLER, P.Principles of marketingUpper Saddle RiverPearson Education2010978-0-13-700669-4DKOTLER, P.Marketing managementNYPrentice -- Hall2003DPERREAULT, W. -- MCCARTHY, J.Basic Marketing: A Global Managerial ApproachIrwin/McGraw-Hill20050-07-294703-9

Požadavky

Průběžné hodnocení na přednáškách a v seminářích (cvičeních) formou bodovacího systému. Pro získání zápočtu je nutné dosáhnout stanovené hranice minimálního počtu bodů (alespoň 50 %), průběžná práce na zadaném projektu a prezentace vybraného tématu. Závěrečná zkouška se skládá z písemné, případně i ústní části. Písemná zkouška obsahuje 2 otevřené otázky (1/3 bodů) a 8 testovacích, doplňovacích či vyjmenovávacích otázek, které jsou ohodnoceny zbylými 2/3 bodů. Obsahem závěrečné zkoušky je nejen látka prezentovaná na přednáškách, ale také témata probíraná v průběhu cvičení. Pro úspěšné absolvování předmětu musí student získat alespoň 50 % bodů.

Garant

prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.

Vyučující

Ing. Emmanuel Kofi Ankomah, Ph.D.prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.