Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace (RRMK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu RRMK - Marketingová komunikace, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Komunikace a sdělovací prostředky (dotace 2/2) a.Podoby a nástroje komunikaceb.Komunikace a řešení problému2.Komunikace organizace (dotace 2/2) a.Identitaorganizace (radnice)b.Kultura organizace (radnice)c.Image organizace (radnice)3.Využití výzkumu veřejného mínění v komunikaci s občanem (dotace 2/2) a.Občan jako zákazníkb.Nespokojený, spokojený a potěšený občan4.Nabídka jako komunikace (dotace 4/4) a.Segmentace trhu a pokrytí trhub.Tržní pozice (positioning)c.Produkt, cena a distribuce jako nástroje marketingové komunikace v širokém smyslu slova5.Marketingová komunikace v úzkém smyslu slova (dotace 2/2) a.Propagaceb.Podprahová, skrytá a podlinková komunikace6.Reklama, podpora prodeje a osobní prodej (dotace 4/4) a.Veletrhy a výstavy - podpora prodeje nebo public relations?7.Public relations (vztahy s veřejností) (dotace 2/2) a.Sponzoring8.Direct marketing a internet (dotace 2/2)9.Marketingová komunikace ve veřejné správě (dotace 4/4) a.Identita, kultura a image města, územíb.Komunikující městoc.Jednotný vizuální styl a komunikační strategie města

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-etické závazky-interpersonální dovednosti-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost komunikace slovem a písmem v rodném jazyceOborově specifické kompetence: -Identifikovat a navrhovat řešení problémů v komunikaci veřejné správy s občany i podnikateli-Schopnost provádět průzkumy s využitím adekvátních metodických postupů-Schopnost využít nástroje marketingové komunikace.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZFORET, M.Marketingová komunikaceBrnoComputer Press2011978-80-251-3432-0ZFORET, M. a kol.Marketingová komunikace ve veřejné správěBrnoMendelova univerzita v Brně2013978-80-7375-772-4DLABSKÁ, H. -- TAJTÁKOVÁ, M. -- FORET, M.Základy marketingovej komunikácieBratislavaEurokódex2009978-80-89447-11-4DBELCH, G E. -- BELCH, M A.Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspectiveBostonMcGraw-Hill Irwin2009978-0-07-128440-0DPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketing communications : a european perspectiveHarlow [u.a.]Financial Times Prentice Hall2010978-0-273-72138-3

Požadavky

Průběžné hodnocení na přednáškách a v seminářích (cvičeních) formou bodovacího systému. Pro získání zápočtu je nutné dosáhnout stanovené hranice minimálního počtu bodů (alespoň 50 %), průběžná práce na zadaném projektu a prezentace vybraného tématu. Závěrečná zkouška se skládá z písemné, případně i ústní části. Písemná zkouška obsahuje 2 otevřené otázky (1/3 bodů) a 8 testovacích, doplňovacích či vyjmenovávacích otázek, které jsou ohodnoceny zbylými 2/3 bodů. Obsahem závěrečné zkoušky je nejen látka prezentovaná na přednáškách, ale také témata probíraná v průběhu cvičení. Pro úspěšné absolvování předmětu musí student získat alespoň 50 % bodů.

Garant

prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.

Vyučující

prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.