Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní marketing v AJ (RRMMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu RRMMA - Mezinárodní marketing v AJ, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Základní principy a význam marketingu (dotace 2/1)2.Marketingové řízení (dotace 2/1) a.Marketingové řízeníb.Marketingové strategiec.Marketingový plán3.Marketingové prostředí a analýza portfolia (dotace 2/1)4.Marketingová informační soustava (dotace 6/3) a.Marketingový výzkum a jeho praktická realizace5.Marketingové postupy (dotace 4/2) a.Chování zákazníkůb.Segmentace trhu6.Marketingový mix (dotace 4/2) a.Produktb.Cena, distribuce a propagacec.Marketingový mix ve službách7.Mezinárodní marketing a marketing EU (dotace 4/2) a.Marketing místního rozvojeb.Marketing na zahraničních trzíchc.Marketing EU

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -etické závazky-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost analýzy a syntézy-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost organizace a plánováníOborově specifické kompetence: -Dovednosti při přípravě marketingového mixu na zahraničních trzích.-Schopnost analyzovat potřeby zákazníků na zahraničních trzích.-Schopnost využít hlavní marketingové nástroje (marketingový mix, marketingový výzkum, marketingový plán atd.) na zahraničních trzích.-Znalosti při využití principů marketingového managementu na zahraničních trzích.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZFORET, M. -- SVĚTLÍK, J.Marketing in international territorial studiesBrnoMendel University in Brno2013978-80-7375-863-9ZCATEORA, P R. -- GILLY, M C. -- GRAHAM, J I.International marketingBostonMcGraw-Hill2009978-0-07-128838-5ZCZINKOTA, M R. -- RONKAINEN, I A.International marketingFort WorthThe Dryden Press19980-03-024401-3ZPALIWODA, S J.International marketingOxfordButterworth Heinemann19950-7506-0424-7

Požadavky

Průběžné hodnocení na přednáškách a v seminářích (cvičeních) formou bodovacího systému. Pro získání zápočtu je nutné dosáhnout stanovené hranice minimálního počtu bodů (alespoň 50 %), průběžná práce na zadaném projektu a prezentace vybraného tématu. Závěrečná zkouška se skládá z písemné, případně i ústní části. Písemná zkouška obsahuje 2 otevřené otázky (1/3 bodů) a 8 testovacích, doplňovacích či vyjmenovávacích otázek, které jsou ohodnoceny zbylými 2/3 bodů. Obsahem závěrečné zkoušky je nejen látka prezentovaná na přednáškách, ale také témata probíraná v průběhu cvičení. Pro úspěšné absolvování předmětu musí student získat alespoň 50 % bodů.

Garant

prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.

Vyučující

Ing. Emmanuel Kofi Ankomah, Ph.D.prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.