Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Úvod do individuální řízené pedagogické praxe (UPPA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPPA - Úvod do individuální řízené pedagogické praxe, Institut celoživotního vzdělávání, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Specifika vyučování jednotlivých odborných předmětů (dotace 0/8)2.Plánování a příprava na výuku (dotace 0/15)3.Aktivizační metody výuky a jejich aplikace v odborných předmětech (dotace 0/15)4.Hospitace ve výuce odborného předmětu (dotace 0/14)5.Pokyny pro pedagogickou praxi (dotace 0/4)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost kritiky a sebekritiky-schopnost organizace a plánování-schopnost řešit problémy-schopnost samostatné práce-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -didaktická a psychodidaktická: dovede využívat základní výukové prostředky ve výuce daného předmětu-didaktická a psychodidaktická: má přehled o kurikulárních dokumentech-didaktická a psychodidaktická: reflektuje a evaluuje vlastní práci-didaktická a psychodidaktická: zvládá strategie plánování a přípravy na vyučování-manažerská a normativní: zná organizační strukturu školy

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost kritiky a sebekritiky-schopnost organizace a plánování-schopnost řešit problémy-schopnost samostatné práce-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -didaktická a psychodidaktická: dovede využívat základní výukové prostředky ve výuce daného předmětu-didaktická a psychodidaktická: má přehled o kurikulárních dokumentech-didaktická a psychodidaktická: reflektuje a evaluuje vlastní práci-didaktická a psychodidaktická: zvládá strategie plánování a přípravy na vyučování-manažerská a normativní: zná organizační strukturu školy

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZHLAĎO, P. -- HORÁČKOVÁ, M. -- DANIELOVÁ, L.Pedagogická praxeBrnoMendelova univerzita v Brně2010978-80-7375-468-6ZSANDANUSOVÁ, A. -- DYTRTOVÁ, R.Kapitoly z pedagogické praxePrahaČZU200580-213-1178-9ZMAŇÁK, J. -- ŠVEC, V.Výukové metodyBrnoPaido200380-7315-039-5ZPETTY, G. -- KOVAŘÍK, Š.Moderní vyučováníPrahaPortál2008978-80-7367-427-4DDVOŘÁK, D.Efektivní učení ve školePrahaPortál200580-7178-556-3DPASH, M.Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. PrahaPortál200280-7178-127-4

Požadavky

Předmět je ukončen zápočtem. Student získá zápočet za aktivní účast ve výuce, vedení Deníku pedagogické praxe podle doporučeného obsahu a absolvování náslechové praxe na vybraných Univerzitních cvičných školách MENDELU a vypracování záznamů z hospitace do Deníku pedagogické praxe.

Garant

Ing. Lenka Danielová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Lenka Danielová, Ph.D.