Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy marketingu (ZMZ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ZMZ - Základy marketingu, Institut celoživotního vzdělávání, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Poznávání trhu (dotace 0/0) a.Vymezení základních marketingových pojmůb.Člověk jako spotřebitelc.Tržní prostředí a základy průzkumu trhu, marketingový informační systémd.Tržní konkurence2.Segmentace trhu (dotace 0/0) a.Proces segmentace, segmentační kriteriab.Tržní zacíleníc.Positioning3.Marketingový mix (dotace 0/0) a.Základní a rozšířený marketingový mix, spotřebitelský mix a marketingové strategieb.produkt,cenac.distribuce, propagace, lidé4.Marketingové plánování, role marketingu v organizaci (dotace 0/0) a.Marketingový plánb.Návaznost marketingu na ostatní činnosti organizace5.Netradiční formy marketingu (dotace 0/0)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost kritiky a sebekritiky-schopnost rozhodovat-schopnost řešit problémy-tvorba projektů a jejich management-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -Schopnost analyzovat marketingové prostředí-Schopnost analýzy a syntézy-Schopnost organizace a plánování-Student je schopen vymezit základní marketingové pojmy-Student je schopent analyzovat data pro potřeby marketingových aktivit-Student má schopnost sestavit marketingový mix společnosti na základě spotřebitelských preferencí-Student umí provést analýzu vnitřního a vnějšího prostředí-Student zná principy marketingového plánování-Student zná principy segmentace trhu-Týmová práce

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost kritiky a sebekritiky-schopnost rozhodovat-schopnost řešit problémy-tvorba projektů a jejich management-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -Schopnost analyzovat marketingové prostředí-Schopnost analýzy a syntézy-Schopnost organizace a plánování-Student je schopen vymezit základní marketingové pojmy-Student je schopent analyzovat data pro potřeby marketingových aktivit-Student má schopnost sestavit marketingový mix společnosti na základě spotřebitelských preferencí-Student umí provést analýzu vnitřního a vnějšího prostředí-Student zná principy marketingového plánování-Student zná principy segmentace trhu-Týmová práce

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. a kol.Moderní marketing : 4. evropské vydáníPrahaGrada2007978-80-247-1545-2ZFORET, M. -- PROCHÁZKA, P. -- URBÁNEK, T.Marketing - základy a principyBrnoComputer Press200580-251-0790-6ZKOTLER, P.Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhyPrahaManagement Press200080-7261-010-4ZPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketingová komunikacePrahaGrada200380-247-0254-1DZYMAN, S.Konec marketingu, jak jsme jej dosud znaliPrahaManagement Press200580-7261-134-8DARMSTRONG, G. -- KOTLER, P.Marketing, 1.vyd.PrahaGrada200480-247-0513-3DElektronická podpora výuky: URL < htpp://is.mendelu.cz/eknihovna > - složka Marketing

Garant

doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Kamila Ježovičovádoc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.Ing. Martin Souček, Ph.D.Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.