Předmět Forest Management and Marketing (FMAM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FMAM - Forest Management and Marketing, Lesnická a dřevařská fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Management, historický vývoj managementu, funkce managementu (dotace 2/2)2.Základní typy organizačních struktur, cíle, rozvoj a funkce podniku, organizace a formy organizování, subjekty podnikání (dotace 2/2)3.Osobní management, pracovní motivace, vedení lidí, komunikace, personální management (dotace 2/2)4.Manažerská osobnost, styl řídící práce, vliv pracovního prostředí na řídící procesy (dotace 2/2)5.Logistika v lesním hospodářství (dotace 2/2)6.Manažerské kompetence (dotace 2/2)7.Evaluace projektu, krizový management (dotace 2/2)8.Systémy managementu, strategický management (dotace 2/2)9.EUROSTAT, základy statistiky, informační systémy (dotace 2/2)10.Základní funkce marketingu, strategie a cíle, marketingový systém řízení, marketingový mix (dotace 2/2)11.Marketingová situační analýza, marketingový výzkum, základní metody, výzkum spotřebitele, cílové trhy a jejich segmentace (dotace 2/2)12.Cenové a necenové strategie. Balanced Scorecard. (dotace 2/2)13.Marketing obnovitelných zdrojů a výrobků ze dřeva. Marketing v lesním hospodářství. (dotace 2/2)14.Public Relations -- vtahy s veřejností. Lidské vztahy. Media relations -- vztahy s médii. (dotace 2/2)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-etické závazky-kapacita k učení se-odhodlání k úspěchu-podnikatelský duch-schopnost analýzy a syntézy-schopnost organizace a plánování-schopnost práce v mezinárodním kontextu-schopnost řešit problémy-schopnost vedení-tvorba projektů a jejich management-týmová práce-vědecko-výzkumné dovednosti-základní profesní znalosti-znalost druhého jazykaOborově specifické kompetence: -Osvojení principů obousměrné komunikace-Schopnost komunikovat a pracovat s médii-Základní prezentační dovednosti-Znalost pracovních postupů
Získané způsobilosti
Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-etické závazky-kapacita k učení se-odhodlání k úspěchu-podnikatelský duch-schopnost analýzy a syntézy-schopnost organizace a plánování-schopnost práce v mezinárodním kontextu-schopnost řešit problémy-schopnost vedení-tvorba projektů a jejich management-týmová práce-vědecko-výzkumné dovednosti-základní profesní znalosti-znalost druhého jazykaOborově specifické kompetence: -Osvojení principů obousměrné komunikace-Schopnost komunikovat a pracovat s médii-Základní prezentační dovednosti-Znalost pracovních postupů
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZDAVIS, L S. a kol.Forest managementBostonMcGraw-Hill20010-07-032694-0ZBURROW, J L. -- KLEINDL, B. -- EVERARD, K E.Business principles and managementMason, OhioSouth-Western2006978-0-538-44468-2ZSINCLAIR, S A.Forest products marketingNew YorkMcGraw-Hill19920-07-057547-9ZKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Principles of MarketingEnglewood CliffsPrentice Hall19910-13-721614-9ZCAYWOOD, C L.The handbook of strategic public relations & integrated communicationsNew YorkMcGraw-Hill19970-7863-1131-2ZANTHONISSEN, P F.Crisis communication : practical PR strategies for reputation management and company survivalLondonKogan Page2008Dhttp://epp.eurostat.ec.europa.eu/Dhttp://www.fao.org/Dhttp://www.unece.org/
Požadavky
Hodnocení bude provedeno na základě 2 testů (40%), vypracování a obhájení zadaného projektu (30%), aktivitě v hodinách (30%).
Garant
Ing. Petra Hlaváčková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Petra Hlaváčková, Ph.D.Ing. Jitka Meňházová