Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a obchod se dřívím a výrobky ze dřeva (MOD)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MOD - Marketing a obchod se dřívím a výrobky ze dřeva, Lesnická a dřevařská fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Marketing a marketingové řízení. Výběr cílových trhů. Marketingové nástroje. Marketingové aplikace. Kvantita a kvalita dřevní produkce jako rozhodující faktor ekonomiky lesnického provozu. Základní principy obchodování se dřevem a výrobky ze dřeva. Charakteristiky a specifika průmyslových trhů. Struktura a principy efektivního obchodního jednání. Obchodní případ a jeho fáze. Marketingová podpora při vytváření a rozšiřování tržních pozic firmy. Logistická podpora oběhových a distribučních procesů. Zásady a principy při formování obchodní cenové politiky. Analýza marketingového prostředí, spotřebitelských trhů a kupního chování.Tvorba marketingových strategií a marketingových rozhodnutí. Rozdíl mezi marketingem mix a strategickým marketingem, komunikační mix, uplatnění marketingu v různých organizacích a marketing služeb. Strategické marketingové plánování, kultura a etika marketingu. (dotace 0/0)

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZBOUČKOVÁ, J. a kol.MarketingPrahaC.H. Beck200380-7179-577-1ZKOTLER, P.Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhyPrahaManagement Press200080-7261-010-4ZZAMAZALOVÁ, M.Marketing obchodní firmyPrahaGrada2009978-80-247-2049-4ZBUCHTOVÁ, B.Psychologie v obchodní praxiBrnoMU199880-210-1983-2ZLUKÁŠOVÁ, R. -- NOVÝ, I. a kol.Organizační kultura: od sdílených hodnot acílů k vyšší výkonosti podnikuPrahaGrada200480-247-0648-2ZMIKULÁŠTÍK, M.Komunikace v řídící práci a v obchodním vyjednáváníZlínUniverzita Tomáše Bati200280-7318-077-4ZModerní marketingPrahaComputer Press200080-7226-252-1ZSVOBODA, V.Public relations moderně a účinněPrahaGrada200680-247-0564-8

Garant

prof. Ing. Jiří Bartuněk, DrSc.

Vyučující

prof. Ing. Jiří Bartuněk, DrSc.Ing. Roman Dudík, Ph.D.doc. Ing. František Kalousek, CSc.