Předmět Marketingové plánování (MP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MP - Marketingové plánování, Lesnická a dřevařská fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Využití marketingu v podnikatelské činnsti (dotace 2/1)2.Strategický marketing, postupy a nástroje (dotace 2/1)3.Marketingové strategie (dotace 2/1)4.Marketingové plánování a řízení (dotace 2/1)5.Vytváření spotřebitelské hodnoty (dotace 2/1)6.Spokojenost a věrnost zákazníka (dotace 2/1)7.Tržně orientované strategické plánování (dotace 2/1)8.Analyzování marketingových příležitostí (dotace 2/1)9.Analýza marketingového prostředí (dotace 2/1)10.Analýza spotřebitelských trhů a kupního chování (dotace 2/1)11.Tvorba marketingových strategií (dotace 2/1)12.Marketingové rozhodování (dotace 2/1)13.Taktický marketing, administrativní marketing (dotace 2/1)14.Transformační marketing (dotace 2/1)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-kapacita k učení se-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost komunikace slovem a písmem v rodném jazyce-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -Schopnost navrhnout marketingový mix pro konkrétní tržní situaci-Schopnost orientace v základních marketingových strategiích-Schopnost provést marketingovou analýzu prostředí-Schopnost segmentovat trh
Získané způsobilosti
Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-kapacita k učení se-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost komunikace slovem a písmem v rodném jazyce-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -Schopnost navrhnout marketingový mix pro konkrétní tržní situaci-Schopnost orientace v základních marketingových strategiích-Schopnost provést marketingovou analýzu prostředí-Schopnost segmentovat trh
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZMCDONALD, M. a kol.Marketingový plán : příprava a úspěšná realizaceBrnoBizBooks2012978-80-265-0014-8ZFORET, M.Marketingová komunikaceBrnoComputer Press2011978-80-251-3432-0ZKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikaceBrnoGrada Publishing, a. s.201180-247-3541-5ZKOTLER, P. -- CASLIONE, J A.Chaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencíBrnoComputer Press2009978-80-251-2599-1DKOTLER, P. -- KELLER, K.Marketing managementPrahaGrada Publishing2007978-80-247-1359-5DKNIGHT, P.Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikáníPrahaGrada2007978-80-247-1999-3
Požadavky
75% povinná účast na cvičeních. Vyřešená případová studie a její prezentace a obhajoba v délce 20 - 30 min. Zápočtový test ve 13. týdnu semestru,písemný test v délce 45 minut. Počet otázek 30, z toho 25 teoretických za 1 bod a 5 praktických za 2 body. V hodnocení testu dosáhnout minimálně 26 bodů z maximálně 35 bodů.
Garant
Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
Vyučující
Ing. Josef Lenoch, Ph.D.Ing. Hana Slováčková