Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (MAR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MAR - Marketing, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Základní principy a význam marketingu (dotace 2/1)2.Marketingové řízení (dotace 2/1)3.Marketingové strategie (dotace 2/1)4.Marketingový plán (dotace 2/1)5.Marketingové prostředí (dotace 2/1)6.Analýza portfólia (dotace 2/1)7.Marketingová informační soustava (dotace 2/1)8.Chování zákazníka (dotace 2/1)9.Segmentace trhu (dotace 2/1)10.Marketingový mix (dotace 2/1)11.Produkt (dotace 2/1)12.Distribuce (dotace 0/0)13.Cena (dotace 2/1)14.Propagace a marketingová komunikace (dotace 2/1)15.Mezinárodní marketing (dotace 2/1)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -kapacita k učení se-schopnost analýzy a syntézy-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost řešit problémyOborově specifické kompetence: -Aplikace poznatků v praxi-Rozvíjení kreativity v odborné oblasti-Schopnost zpracovávat koncepci a strategii ve firmě-Základní profesní znalosti marketingu

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -kapacita k učení se-schopnost analýzy a syntézy-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost řešit problémyOborově specifické kompetence: -Aplikace poznatků v praxi-Rozvíjení kreativity v odborné oblasti-Schopnost zpracovávat koncepci a strategii ve firmě-Základní profesní znalosti marketingu

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZForet, M., Stávková, J.: Marketingový výzkum, Praha: Grada Publishing, a. s., 2003, ISBN 80-2470385-8PrahaGrada Publishing, a. s.200380-247-0385-8ZKOTLER, P.Marketing managementManagement press200280-247-0016-6ZKOTLER, P.Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhyPrahaManagement Press200080-7261-010-4ZPORTER, M E.Konkurenční strategie : Metody pro analýzu odvětví a konkurentůPrahaVictoria Publishing199480-85605-11-2ZPORTER, M E.Konkurenční výhoda : (Jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon)PrahaVictoria Publishing199380-85605-12-0ZSINEK, S.Začněte s proč : jak vůdčí osobnosti inspirují k činůmV BrněJan Melvil2013978-80-87270-55-4ZHAIG, M.Království značky : [největší omyly a úspěchy všech dob]PrahaEkopress200680-86929-09-4ZRYGLOVÁ, K. -- BURIAN, M. -- VAJČNEROVÁ, I.Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxiPrahaGrada2011978-80-247-4039-3ZFORET, M. -- PROCHÁZKA, P.Marketing : základy a principyBrnoComputer Press200580-251-0790-6

Požadavky

Odevzdání a prezentace semestrálního projektu, udělení zápočtu dle závěrečné písemného testu, závěrečná ústní zkouška. Splnění bodového hodnocení v limitu minimálně 60% ze všech hodnocených testů a úkolů.

Garant

Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Lukáš NěmčíkMgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.Ing. Eva Skálová, MScIng. Šárka Stojarová, Ph.D.