Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Laboratoř virtuální reality (LVR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu LVR - Laboratoř virtuální reality, Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Návrh přirozeného uživatelského rozhraní (Natural User Interface) (dotace 0/4) a.Základy návrhu přirozeného uživatelského rozhraníb.Rozdíl mezi standardním a přirozeným uživatelským rozhraním2.Tvorba přirozeného uživatelského rozhraní pomocí knihovny Qt (dotace 0/12) a.Základy práce s knihovnou Qtb.Design přirozeného uživatelského rozhraníc.Implementace přirozeného uživatelského rozhraní prostřednictvím Qt3.Uživatelské rozhraní založené na zpracování obrazu (dotace 0/16) a.Základy zpracování obrazub.Detekce objektů v obrazec.Vytvoření aplikace s uživatelských rozhraním založeným na zpracování obrazu4.Řízená práce na projektu (dotace 0/24) a.Práce na projektu a konzultaceb.Obhajoba projektu

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-schopnost analýzy a syntézy-schopnost aplikace znalosti v praxi-základní profesní znalosti-základní výpočetní dovednostiOborově specifické kompetence: -Student dokáže navrhnout přirozené uživatelské rozhraní-Student je schopen aplikace teoretických poznatků počítačové grafiky pro tvorbu grafických a multimediálních aplikací-Student je schopen nastudovat novou grafickou knihovnu a vytvořit s její pomocí aplikaci-Student umí popsat běžné metody vytváření komplexních grafických aplikací

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZWIGDOR, D. -- WIXON, D.Brave NUI World: Designing Natural User Interfaces for Touch and GestureUSAMorgan Kaufmann201101-238-2231-9ZLAGANIERE, R.OpenCV 2: Computer Vision Application Programming CookbookBirmingham, U.K.Packt Publishing20111-84-951324-4DHAWKINS, K. -- BENSTEAD, L. -- ASTLE, D.Beginning OpenGL: Game Programming Second EditionUSACourse Technology PTR20091-59863-528-XDBRADSKI, G. -- KAEHLER, A.Learning OpenCV: Computer Vision with the OpenCV LibraryUSAO'Reilly Media20080-596-51613-4DKolektiv autorů Dokumentace ke knihovně Qt. [on-line]. 2014. URL: https://qt-project.org/doc/

Požadavky

Student musí odevzdat a obhájit dokončený semestrální projekt. Projekt musí splňovat dohodnuté zadání a musí mít odpovídající kvalitu i z hlediska implementace (dobře navržený a dokumentovaný kód).

Garant

Ing. Jaromír Landa, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jaromír Landa, Ph.D.Ing. Vít Ondroušek, Ph.D.Ing. David Procházka, Ph.D.