Předmět Marketing I v AJ (MARA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MARA - Marketing I v AJ, Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Co je marketing? (dotace 2/0)2.Marketingové plánování a informace (dotace 4/0)3.Porozumění trhu (dotace 4/0)4.Chování spotřebitele (dotace 4/0)5.Spotřebitelské chování průmyslových zákazníků (dotace 2/0)6.Produktové strategie (dotace 4/0)7.Cenové strategie (dotace 2/0)8.Distribuční strategie (dotace 2/0)9.Komunikační strategie (dotace 2/0)10.Praktické aplikace (dotace 0/13)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -kapacita přizpůsobovat se novým situacím-podnikatelský duch-schopnost rozhodovat-schopnost vedení-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -Student je schopen vymezit základní marketingové pojmy.-Student je schopent analyzovat data pro potřeby marketingových aktivit.-Student má schopnost sestavit marketingový mix společnosti na základě spotřebitelských preferencí.-Student umí provést analýzu vnitřního a vnějšího prostředí.-Student zná principy marketingového plánování.-Student zná principy segmentace trhu.
Získané způsobilosti
Všeobecné kompetence: -kapacita přizpůsobovat se novým situacím-podnikatelský duch-schopnost rozhodovat-schopnost vedení-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -Student je schopen vymezit základní marketingové pojmy.-Student je schopent analyzovat data pro potřeby marketingových aktivit.-Student má schopnost sestavit marketingový mix společnosti na základě spotřebitelských preferencí.-Student umí provést analýzu vnitřního a vnějšího prostředí.-Student zná principy marketingového plánování.-Student zná principy segmentace trhu.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZJOBBER, D.Principles and Practice of MarketingLondonMcGraw-Hill Book Comp.19950-07-707935-3ZBOVÉE, C L. -- THILL, J V. -- DOVEL, G.Marketing : Instructor''s Manual to AccompanyNew YorkMcGraw-Hill19920-07-006815-1ZBOVÉE, C L. -- THILL, J V.Marketing : Study Guide to AccompanyNew YorkMcGraw-Hill19920-07-006844-5ZBERKOWITZ, E N. -- KERIN, R A.MarketingHomewoodIrwin19890-256-07513-1
Požadavky
Studenti k získání zápočtu musí odevzdat a odprezentovat seminární skupinový projekt a splnit min. 7 z 10 stanovených kritérií, aby byl akceptován jako splněný, získat min. 2 respondenty pro marketingový výzkum (dle zadání na přednášce, zisk max. 18 b). Součástí hodnocení je individuální projekt (zadání poskytnuto na semináři, max. zisk 12 b) a 2 průběžné testy (každý max. 10 b). Zkouška se skládá ze tří částí: 1. část (5 otázek na základní principy marketingu, které musí být bezchybně odpovězeny), 2. část, kde je nutný zisk min 25 b z 50, a 3. část s otevřenou otázkou. Finální známka je tvořena součtem bodů získaných v seminářích a na zkoušce.
Garant
doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.Ing. Martin Souček, Ph.D.doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.